S.Hafsmo Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 Gratulerer meg godkjenning! Dette blir nok bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Oktober 15, 2011 Share Skrevet Oktober 15, 2011 Grattis med godkjent søknad mister!! Takker stor takk til e36cab som hjelpte til å skive Ingenting å takke for,bra at du fikk det godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Oktober 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2011 Gratulerer meg godkjenning! Dette blir nok bra! Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Oktober 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2011 Grattis med godkjent søknad mister!! Takker stor takk til e36cab som hjelpte til å skive Ingenting å takke for,bra at du fikk det godkjent bare å vente ein mnd no for å vise bilande da..... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet November 11, 2011 Forfatter Share Skrevet November 11, 2011 jaja da var de tid for oppdate Har vert på bt å vist begge bilane ein gang til - plomberte opp den skada ein gong til så da var alt i boks har dreve me mykje på dei andre bilane mine men fått gjort nåkke i de siste, 530'en e ribba inni og motoren vart tatt ut i går kveld får ikkj lasta opp biler ... men men so då er de bare bremserør, å alle komponentane samt desbord å ledningsnette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Så da er alt på stell og skilting next? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet November 11, 2011 Forfatter Share Skrevet November 11, 2011 hehe ikkje so kjapt må få alt på plass i 520'en først så visast på biltreff for å skjekke att alt er orginale bmw deler, så visast på bt å so forhåpentleg vis skilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet November 12, 2011 Forfatter Share Skrevet November 12, 2011 Da har eg fått sett litt på 520'en å 530'en side om side - å funne ut att traversane er forskjellige - caster stag innfestninga er forskjellig å alle fester i motor rommet har heldigvis ein m5 travers ( forstilling) som er lik den skada på 530'en å caster stag innfestninga flytter eg over - å da får eg også m5 stabstaget til å passe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2012 På tide å oppdatere no Bilen er no start klar, mangler berre bensintanken Men får jo ikkej lasta opp bilder .................soeeee Har også halde på me eine e30'en min - var ein 2l m20 - har blitt 2,5 turbo me haltech sput Ellers alt for mykje jobbing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet April 5, 2012 Forfatter Share Skrevet April 5, 2012 Då ser de ut som de går ann å laste opp biler Stemnings bilde fra første prøvetur Leiketøye Etter 30 min so takka turboen til venstre for seg .. på me ny !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet April 5, 2012 Forfatter Share Skrevet April 5, 2012 Då laster eg opp nåkken bilder fra monteringa v8 diffen sandblåst Desjbord på plass fjørbeina på plass framme motor komt i !! abs sentra, bremsekraft forsterkar osv ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 stilig prosjekt hvor mye må du bytte når du bytter motor? motor og driverk? hva mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 stilig prosjekt hvor mye må du bytte når du bytter motor? motor og driverk? hva mer? for å få de godkjent ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 stilig prosjekt hvor mye må du bytte når du bytter motor? motor og driverk? hva mer? for å få de godkjent ? jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet April 10, 2012 Forfatter Share Skrevet April 10, 2012 stilig prosjekt hvor mye må du bytte når du bytter motor? motor og driverk? hva mer? for å få de godkjent ? jepp er motor me ledningsnett org hjerne osv, understell, eksos, og bremser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå