Prikken92 Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 gratulerer med gårsdagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2011 Takker var dagen før der I dag vart de desverre berre nåkke audi besøk som måtte reparerast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2011 Nytt arbeidsbord på veg inn bra stuk på dn her på veg ut,, måtte slepe, er litt mer oppoverbakke en de viser på bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2011 fast spent å klar for avreise god å kunne berge seg sjølv av og til fått stima litt !! blir fint med maling- nye bremserør , bensinrør å kansje litt tectyl.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fdl Skrevet Mars 5, 2011 Share Skrevet Mars 5, 2011 Det blir veldig bra dette. Du gjør arbeidet grundig, og det liker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2011 Det blir veldig bra dette. Du gjør arbeidet grundig, og det liker jeg Takk de hjelper på insatsviljen med slike komentarer, men nå kommer eg ikke så mykje lenger pg av att eg ikke har fått endeleg svar på søknaden enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet Mars 5, 2011 Share Skrevet Mars 5, 2011 turbo på 525'en no da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2011 turbo på 525'en no da ja kvifor ikkke alt som trengs ligge jo å slenge!! henter den i dag eg so får vi ta oss ei økt te veka ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet Mars 5, 2011 Share Skrevet Mars 5, 2011 turbo på 525'en no da ja kvifor ikkke alt som trengs ligge jo å slenge!! henter den i dag eg so får vi ta oss ei økt te veka ? JA, eg er med visst eg er blitt frisk igjen.. er sjukemeldt tilogmed tysdag så får sjå korleis formen e da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2011 turbo på 525'en no da ja kvifor ikkke alt som trengs ligge jo å slenge!! henter den i dag eg so får vi ta oss ei økt te veka ? JA, eg er med visst eg er blitt frisk igjen.. er sjukemeldt tilogmed tysdag så får sjå korleis formen e da.. Den e god Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Mars 5, 2011 Share Skrevet Mars 5, 2011 Du må få 525'n til å gå skikkelig før du begynner med turbo ! Ellers blir det berre vas.. Og gjerne eugodkjenne og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 5, 2011 Share Skrevet Mars 5, 2011 Du må få 525'n til å gå skikkelig før du begynner med turbo ! Ellers blir det berre vas.. Og gjerne eugodkjenne og +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet Mars 5, 2011 Share Skrevet Mars 5, 2011 Det er jo sannsynligvis kun en plugg, så det er jo med i tankene ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 5, 2011 Share Skrevet Mars 5, 2011 Går den på 5 sylindere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2011 ja den går på 5 syl i følge ossioskope på jobb - for har 5 nye plygga og 1 gamald få skifta den siste å forhåpentleg vis alt ok og lufta clutchen så er den klar for kniven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå