hanskr Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2011 El dører fra 530'en er flyttet over å so måtte eg invistere i løftebukk siden eg er blitt so godt vande på jobb begynt på sparklejobben .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2011 ellers så holder eg fortsatt på å pussse / sparkle - bilen skal på lakk over helge hos bt har eg enda ikkje fått noko endeleg svar - dei skylder på sfoor som igjenn seier dei har mange mange søknader - so vei ikkkje kortid eg får begynt på de som virkeleg er interesant :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2011 Kveldens innsats ein siste rustbehandling av bakluka( der skiltplata var) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 se her ja, blir bra det der mye rust rundtom eller? merker eg begynner og få abstinenser no etter å få kjøre E34 igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Juli 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2011 se her ja, blir bra det der mye rust rundtom eller?merker eg begynner og få abstinenser no etter å få kjøre E34 igjen. håper de nei faktisk ganske bra- kunn bakluke å framdel av panser ( steinsprut) å under gummien på botnen av dørene ja de er ikkje fritt for att eg og vil kjøre litt bmw i gjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2011 Dette vart gjort i går Lakkert bakrutesenkar takluka å baklys + tanklokk å maskering for morgondagens galskap.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Er du fornøgd med grunnarbeidet no då? Måkje brenne av 4 laken i lakk når du veit resultatet eventuelt blir dårlig ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2011 Har ikke bilde av ferdig grunnarbeid bare når grunning å fyller e sprøyta på vart ingen renninger eller appelsinhud på de som e lakkert til no, bare støv - men kva meir kann en forvente i ei garasje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Fryktleg smart av deg å legge ut ulovleg bruk av ringen på facebook.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2011 Fryktleg smart av deg å legge ut ulovleg bruk av ringen på facebook.. like smart av deg å skive de..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2011 Da var litt meir lakka er fornøgd eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 såg jo nice ut dette, men har du bare stått i et åpent rom med masse støv og lakket? blir det ikke forferdelig mye støv som setter seg i lakken? går vel kanskje an og våtslipe hele bilen så blir det fint? hvilken farge e det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2011 såg jo nice ut dette, men har du bare stått i et åpent rom med masse støv og lakket? blir det ikke forferdelig mye støv som setter seg i lakken? går vel kanskje an og våtslipe hele bilen så blir det fint?hvilken farge e det? vart lakka i dinna garasja ja - vart desverre ein del støv i lakken, men sån er de når er bare har lærlinglønn å ikkje råd til lakkboks 7 laken i månen holder ikke til mye ... har lakt seg mykje støv oppå etterpå også - så ikke så gale som på bilde ja våtsliping å litt rubbing å mange poleringer så blir den vel bare betre å bete - lyt stå nåkken dager no vertfall! fargen er rein svart base - volvo lastebil å sølv metalick som ska på sideskjørta å leppa på fram og bakfangar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Stilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 15, 2011 Share Skrevet Juli 15, 2011 Like smart av meg å skrive det? Reglene var no offisielle... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå