///MPower Skrevet August 17, 2011 Skrevet August 17, 2011 nice:) hvordan er det og demontere stikkakslingene sine ledd? mine er lekk i på ene siden, har nye mansjetter liggende, noe annet inni der som bør byttes? eller holder det og rengjøre og sette på plass igjen? har ikke vært borti det før ser du
S.Hafsmo Skrevet August 17, 2011 Skrevet August 17, 2011 Nei svarte. Kastet du resten av den M5'en? Skulle hatt litt chassideler. Mye bra arbeid forøvrig. Hva slags verktøy var det du brukte for å få ut svingarm/bærearmsforingene?
hanskr Skrevet August 17, 2011 Forfatter Skrevet August 17, 2011 nice:)hvordan er det og demontere stikkakslingene sine ledd? mine er lekk i på ene siden, har nye mansjetter liggende, noe annet inni der som bør byttes? eller holder det og rengjøre og sette på plass igjen? har ikke vært borti det før ser du har ikke gjort de før eg heller men gjekk ganske fint. De første du gjer er å kakke laus stålhylsa som er utapå driledde ( den siden som mansjetten er festet til) så er de bare å dra knuten så langt ut du får den å vri den 90 grader, da kommer 1-2 kuler ut. Etter de er de pare litt småtriksing å få vridd knuten sli att resten av kulene kjem ut Veit ikke om noko anna som bør bytast inni der, kommer jo ann på om de ha vert sand å skit inni som ha slitt på kuler osv ?? Men reingjør godt + litt til da går alt så mykje enklare når de skal sammen igjenn- første gang ville ikke knuten bevege seg etter att eg hadde montert alt- da var de ut å vaske / skrapte enda meir å monterte de faktisk tørt å da var alt i orden ( vart langt dette )
hanskr Skrevet August 17, 2011 Forfatter Skrevet August 17, 2011 Nei svarte. Kastet du resten av den M5'en? Skulle hatt litt chassideler. Mye bra arbeid forøvrig. Hva slags verktøy var det du brukte for å få ut svingarm/bærearmsforingene? Ja desverre hadde bare ikke plas te dn lenger- kom på att eg sku ha skjært ut jekk festene .... men men Er ei slaks presse som " drar" + triksing å blanding av div hylser- spesialverktøy som hører til ei heil vogn te over 100k på jobben
hanskr Skrevet August 18, 2011 Forfatter Skrevet August 18, 2011 Fått vekk nesten alt av bakstillinga no te helga blir de har tectyl under heile tenker eg... ferdi me drivakslingane Første støke på m5 traversen i gang
///MPower Skrevet August 18, 2011 Skrevet August 18, 2011 blir bra under denne her nå, samme planer på min i vinter, kjekt med strøkent under og utenpå fiksa også min drivaksel idag, det var jo en grei sak
hanskr Skrevet August 20, 2011 Forfatter Skrevet August 20, 2011 Kvelden/ nattas galskap Måtte kjøyre litt ///M3 turbo i dag, før de var verksted tid de går greit me 350 på hjul i forhold te 525'en so eg hadde ein prøvetur etter ventiljustering alt vekk :=) Malt den andre sida Blir godt me ein hønebunn eller 2 no God natt godt folk
|Ole| Skrevet August 20, 2011 Skrevet August 20, 2011 Dette blir meget bra det Hans Kristian, riktig bakstilling har du og Er nokken som har vet til å begynne i riktig ende
hanskr Skrevet August 20, 2011 Forfatter Skrevet August 20, 2011 Dette blir meget bra det Hans Kristian, riktig bakstilling har du og Er nokken som har vet til å begynne i riktig ende Takk Ole Men f..n eg opma diffen hinn dagen for å levere lokke til sveising ( var ei sprekke) å da såg eg nåkke dumt. Diffen e sveisa!!
|Ole| Skrevet August 20, 2011 Skrevet August 20, 2011 Dette blir meget bra det Hans Kristian, riktig bakstilling har du og Er nokken som har vet til å begynne i riktig ende Takk Ole Men f..n eg opma diffen hinn dagen for å levere lokke til sveising ( var ei sprekke) å da såg eg nåkke dumt. Diffen e sveisa!! Nei kva faen?! Da har den enten havarert eller så er dei tilbakeståande dei som har hatt den før...
hanskr Skrevet August 20, 2011 Forfatter Skrevet August 20, 2011 Dette blir meget bra det Hans Kristian, riktig bakstilling har du og Er nokken som har vet til å begynne i riktig ende Takk Ole Men f..n eg opma diffen hinn dagen for å levere lokke til sveising ( var ei sprekke) å da såg eg nåkke dumt. Diffen e sveisa!! Nei kva faen?! Da har den enten havarert eller så er dei tilbakeståande dei som har hatt den før... mhm :S får bruke sperre diffen fra 530'en da ... så lenge den holder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå