Gå til innhold

Hk's tuning div e34 Søknad godkjent hos bt :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

nice:)

hvordan er det og demontere stikkakslingene sine ledd? mine er lekk i på ene siden, har nye mansjetter liggende, noe annet inni der som bør byttes? eller holder det og rengjøre og sette på plass igjen? har ikke vært borti det før ser du :)

• Svar 181
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Nei svarte. Kastet du resten av den M5'en? Skulle hatt litt chassideler. ;)

Mye bra arbeid forøvrig. Hva slags verktøy var det du brukte for å få ut svingarm/bærearmsforingene?

Skrevet
nice:)

hvordan er det og demontere stikkakslingene sine ledd? mine er lekk i på ene siden, har nye mansjetter liggende, noe annet inni der som bør byttes? eller holder det og rengjøre og sette på plass igjen? har ikke vært borti det før ser du :)

har ikke gjort de før eg heller :P men gjekk ganske fint.

De første du gjer er å kakke laus stålhylsa som er utapå driledde ( den siden som mansjetten er festet til) så er de bare å dra knuten så langt ut du får den å vri den 90 grader, da kommer 1-2 kuler ut. Etter de er de pare litt småtriksing å få vridd knuten sli att resten av kulene kjem ut ;)

Veit ikke om noko anna som bør bytast inni der, kommer jo ann på om de ha vert sand å skit inni som ha slitt på kuler osv ??

Men reingjør godt + litt til :) da går alt så mykje enklare når de skal sammen igjenn- første gang ville ikke knuten bevege seg etter att eg hadde montert alt- da var de ut å vaske / skrapte enda meir å monterte de faktisk tørt :mrgreen: å da var alt i orden :applause: ( vart langt dette :P )

Skrevet
Nei svarte. Kastet du resten av den M5'en? Skulle hatt litt chassideler. ;)

Mye bra arbeid forøvrig. Hva slags verktøy var det du brukte for å få ut svingarm/bærearmsforingene?

Ja desverre #-o hadde bare ikke plas te dn lenger- kom på att eg sku ha skjært ut jekk festene .... men men

Er ei slaks presse som " drar" + triksing å blanding av div hylser- spesialverktøy som hører til ei heil vogn te over 100k på jobben ;)

Skrevet

Fått vekk nesten alt av bakstillinga no :)

1vu6ubsxkwhtxr338ebj.jpg

te helga blir de har tectyl under heile tenker eg...

ferdi me drivakslingane :D

nlvgci9k7umvvvz00nw1.jpg

Første støke på m5 traversen i gang

y0lek98ag6koaobei0o8.jpg

Skrevet

Kvelden/ nattas galskap :P

Måtte kjøyre litt ///M3 turbo i dag, før de var verksted tid :D de går greit me 350 på hjul i forhold te 525'en so eg hadde ein prøvetur etter ventiljustering :P

0p0lxn886hsbjhi8x9kb.jpg

ydamsbqs60vu1i47z5b7.jpg

alt vekk :=)

ej03njm1sjaanoqqboc0.jpg

kraxmfiqvnxvfn4hipb5.jpg

jrzalnwcbodue1zfmw83.jpg

Malt den andre sida

nnayd4febq0ec14t7x0y.jpg

Blir godt me ein hønebunn eller 2 no ;) God natt godt folk :)

Skrevet

Dette blir meget bra det Hans Kristian, riktig bakstilling har du og :P Er nokken som har vet til å begynne i riktig ende :P

Skrevet
Dette blir meget bra det Hans Kristian, riktig bakstilling har du og :P Er nokken som har vet til å begynne i riktig ende :P

Takk Ole :)

Men f..n eg opma diffen hinn dagen for å levere lokke til sveising ( var ei sprekke) å da såg eg nåkke dumt. Diffen e sveisa!!

Skrevet

Men f..n eg opma diffen hinn dagen for å levere lokke til sveising ( var ei sprekke) å da såg eg nåkke dumt. Diffen e sveisa!!

Nei kva faen?! Da har den enten havarert eller så er dei tilbakeståande dei som har hatt den før...

Skrevet

Nei kva faen?! Da har den enten havarert eller så er dei tilbakeståande dei som har hatt den før...

mhm :S får bruke sperre diffen fra 530'en da ... så lenge den holder ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...