Gå til innhold

Bmw e30 touring m50!

Joel KV
 Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg fått litt ny lakk på min touring. Bilen var sølv og full med riper, så jeg valgte ut en mørk grå farge( etter som jeg kunne se da :P ) (og laker'ern)

Dro får og se på bilen dagen etter og var vel ikke helt fornøyd med fargen da :P

den så jo grønn ut :lol: jaja tenkte jeg, ga jo bare 4000 får bilen og 5000 får lakeringa og den er da iallefall finere enn hva den var. Tok den med hjem og begyne og montere. etter en stund begyne jeg og like fargevalget mer og mer, syntes egentlig den bli drit tøff :D så legger ut noen bilder!

Før noe var gjort!

45etebncuhpg20cracq0.jpg

q0xfyubtlp1qvz5sj09r.jpg

16kecljchjgoyi60yqi4.jpg

Litt sliping!

qo2reqx1gvfa5y46w6dz.jpg

Første look!

pm5lxqeuptqq3qrgtj1d.jpg

37h8dr8q2eq87n7k6zuy.jpg

Så har jeg fått montern det meste! kommer på 60/40 senk også! :)

v6ps008w03ddvmwd27wi.jpg

e2r7yu9lrpeclmkpdr8j.jpg

qe31t7f3n2n5ib9j9g5g.jpg

jfcbi3913bvrpo3bckrh.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er i planene det med leppe og soting. tror jeg skal ta og sote baklyktene og legge på sånn sotfilm på framlyktene! Har noen bekjente da som kjenner noen igjen :P felger får komme til sommeren eller etter militære :P må bare få tak i girkasse nå så kan snart ta den på en prøvetur! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke i hue nå hva fargen het! men blir morro og se hvordan den blir når jeg får senkesette mitt :)

vet ikke hva som er poppulært og ikke med di skjørta jeg:P dem satt på bilen og dem kan sitta der:Phehe.

Har satt i en m50b25 selv ja:) med god hjelp av noen kompiser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...