beerba Skrevet November 24, 2010 Skrevet November 24, 2010 Noen som vet hva som kan være feil her. Kjørte på arbeid i dag og rygget bilen på plass der, ingen problemer. Startet den etter arbeid og kjørte hjem, uten problemer før jeg skulle rygge inn i garasjen. Satte bilen i revers, men den ville NESTEN ikke rygge i det hele tatt. Måtte kjøre litt fram, fo å hente fart. Satte den i revers igjen og da "tusslet" den bare bakover, uavhengig av turtallet på motoren. Vil ikke rygge hvis det er den minste lille motstan/motland. Hva i svarte er det som er feil???? Har noe frosset(er ca -17 grader) eller hva kan d være??
Ballder Skrevet November 24, 2010 Skrevet November 24, 2010 Jeg ville byttet olje og filter på kassa før jeg brukte den noe mer, som da et forsøk på og se om det kan redde den, men personlig tror jeg du kan se deg om etter en annen kasse dessverre.
beerba Skrevet November 24, 2010 Forfatter Skrevet November 24, 2010 Byttet olje og filter sommeren 2009. Har nettop byttet batteri og dynamo. Etter dette byttet ble den mye bedre å sette i revers. Før "nøkket" den til når jeg satte den i revers, etter bytte av batteri og dynamo så ble den "smooth" og fin. Vet ikke om dette har noe å si, skulle bare nevne det.
beerba Skrevet November 24, 2010 Forfatter Skrevet November 24, 2010 Jeg ville byttet olje og filter på kassa før jeg brukte den noe mer, som da et forsøk på og se om det kan redde den, men personlig tror jeg du kan se deg om etter en annen kasse dessverre. Er disse kassene bare skrap, eller ar jeg uheldig???
SweetBMW Skrevet November 24, 2010 Skrevet November 24, 2010 Skrap... og uheldig.. en liten kombo...kassene er ikke så dyre i sverige, men det er ingen garanti for hvor lenge autolatene holder dessverre.
beerba Skrevet November 24, 2010 Forfatter Skrevet November 24, 2010 Prøvde en såkalt "nullstilling" av kassa, funka dårlig kan man si. Kjenner att den har lyst å rygge når man setter den i R, men så skjer d ikke noe mere.
baremats91 Skrevet November 24, 2010 Skrevet November 24, 2010 er vell snart så den ikke reagerer i det hele tatt når du setter den i revers. er garantert girkassehavari
beerba Skrevet November 24, 2010 Forfatter Skrevet November 24, 2010 er vell snart så den ikke reagerer i det hele tatt når du setter den i revers. er garantert girkassehavari Ok. SUUUPPPERT Nån som har en automat tel en 2001 e39 525 liggan å slæng?????????????????????
Lars89 Skrevet November 24, 2010 Skrevet November 24, 2010 Elendige kasser ja. Reverstrommel som har gått i filler sikkert... Tatt "livet av" revers, 4. og 5. gir på min... Her er masse kasser: http://www.bildelsbasen.se
hauken Skrevet November 24, 2010 Skrevet November 24, 2010 Vell,bmw og gammel automat er et risikoprosjekt...
beerba Skrevet November 24, 2010 Forfatter Skrevet November 24, 2010 Vell,bmw og gammel automat er et risikoprosjekt... GAMMEL!!!! Når en BMW har gått ca 170000 så anser jeg det ikke for å være særlig langt, greit den er 10 år snart, men for gammel...D FÅR DA VÆRE GRENSER, D ER JO EN BMW. En skoda, ok, d skjønner jeg, men en BMW, d skjønner jeg ikke
beerba Skrevet November 24, 2010 Forfatter Skrevet November 24, 2010 Elendige kasser ja. Reverstrommel som har gått i filler sikkert...Tatt "livet av" revers, 4. og 5. gir på min... Her er masse kasser: http://www.bildelsbasen.se Er d noe mulighet for å bytte denne "reverstrommelen" ???
beerba Skrevet November 24, 2010 Forfatter Skrevet November 24, 2010 Noen som vet hva automaten i min bil kalles utenom ZF?
baremats91 Skrevet November 24, 2010 Skrevet November 24, 2010 få chassinr ditt så kan jeg prøve å sjekke det opp
hauken Skrevet November 24, 2010 Skrevet November 24, 2010 Vell,bmw og gammel automat er et risikoprosjekt... GAMMEL!!!! Når en BMW har gått ca 170000 så anser jeg det ikke for å være særlig langt, greit den er 10 år snart, men for gammel...D FÅR DA VÆRE GRENSER, D ER JO EN BMW. En skoda, ok, d skjønner jeg, men en BMW, d skjønner jeg ikke Bmw er et risikoprosjekt når den runder 10 år...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå