Nupen1 Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Skrevet Januar 18, 2011 Ikke dumt med o-ring Skal du bygge innsug, eller m3 spjeld? Har litt trua på det Ja takk begge deler Planen er å lage begge deler, eg har sinnsjukt tru på inniv. gassjeld på turbo!! Då ligger det trykk i plenumsboksen mot spjelda i staden for mot spjeldet før plenum som på enkelt spjeld. Har liggende komplett spjeldrekke til 3,2 så skal få den sveist på flensen. Sia dei ikkje nett passer rett på M50 motoren Tanken er å få bremset bilen med begge deler for å sjekke ut teorien, viser seg jo stadig et det ikkje alltid stemmer En likesinna Håper du liker å frese, for de tok tid! Men det jeg skulle si er at vis du bruker en flens på 20mm, vil dysehullene i spjelda ta borti toppen. Selv når jeg plante mitt 2 grader vekk fra toppen så tok det nesten borti. Så jeg laget meg bare en pakning på 2mm så gikk det greit. Planen var og ikke bruke pakning men loctite 577 (den røde), tror det skal gå. Takker for tips, skal få laget det i 25mm så det ikkje blir problem. Har du fått målt ut at det ikkje dukker opp fleire problem med M3 plenumet om ein bygger det såpass ut??
sector59 Skrevet Januar 18, 2011 Skrevet Januar 18, 2011 Nei har ikke montert noe enda, men blir det trangt om plassen går det jo og føre trykklufta inn fra underkant av plenumet.
Nupen1 Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Skrevet Januar 20, 2011 Motor kommet på plass ferdig med å kople til el nett, så er bare store deler som skal på plass så vil vise igjenn dei neste dagane. Satser på oppstart over helga
MariusG Skrevet Januar 20, 2011 Skrevet Januar 20, 2011 Kanon Nupen ! Blir da bremsing snart og då eller ?
Nupen1 Skrevet Januar 21, 2011 Forfatter Skrevet Januar 21, 2011 Har ikkje snakket med Raimond om da enda, reiser snart ut han så blir nok ikkje før han kjem heim. Men er ikkje noko stress, skal ettertrekke, montere fuel cell nye pumper, så må eg snart tenke på buret ++ så går ikkje ledig
Nupen1 Skrevet Januar 21, 2011 Forfatter Skrevet Januar 21, 2011 Fekk gjort litt i dag og. Fått på plass innsug,dyser og bensintrykkreg. Så er turboen montert, montering av downpipe og resten av fronten i måro Ellers så har eg fått i hus ei oppgradering av fuel systemet 60l fuel cell frå Kimmit 2stk 044 pumper også frå Kimmit Å nye alu bensinrør
Tiseth! Skrevet Januar 22, 2011 Skrevet Januar 22, 2011 ser sykt bra ut, har trua på dette prosjektet!
M.R.Dalsbo Skrevet Januar 22, 2011 Skrevet Januar 22, 2011 Råfett prosjekt;) er det nåken som veit om M50B20 er mulig å ha pittelitt ladetrykk på? trenger nåke å herje med i sommer, og har tilfeldigvis en BMW 520i ståendes (uten Vanos)... (Lavbudsjettsprosjekt:P)
Nupen1 Skrevet Januar 22, 2011 Forfatter Skrevet Januar 22, 2011 Råfett prosjekt;) er det nåken som veit om M50B20 er mulig å ha pittelitt ladetrykk på? trenger nåke å herje med i sommer, og har tilfeldigvis en BMW 520i ståendes (uten Vanos)...(Lavbudsjettsprosjekt:P) Takker:) Sendt deg ein PM..
Nupen1 Skrevet Januar 22, 2011 Forfatter Skrevet Januar 22, 2011 Fått på plass oljeretur, radiator, oljekjøler, IC og front.
Nupen1 Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Skrevet Januar 26, 2011 Då er bilen startet, motor fungerer bra. Fekk lyder frå utløyser lager, men er truleg pga bytte av clutch slange og lyft i systemet. Vert undersøkt og luftet i dag. Så blir motor varmkjørt og topp ettertrekt
Olaandref Skrevet Januar 26, 2011 Skrevet Januar 26, 2011 Står på du Blir vel ekstra lenge og vente på sommeren nå som bilen er klar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå