Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takker for tilbakemeldinger :)

Buret har no fått to lag med lakk, så er no i full gang med å legge opp nye bensinrør til fuel cell å pumper. :)

Kjem med nokre bilder frå Ferdig lakka bur å bensin opplegget seinare i kveld eller i måro, kjem an på kor seint da blir i kveld.

Skrevet

Då er har buret fått seg nokre strøk med farge..

p6b6vvfe52h0zhgh7t0s.jpg

ao69ii7cliu2i0sjzriv.jpg

Bensinsyst. er ferdig kopla, har ikkje trykksatt enda så får sjå om spruten står i taket :)

f64n3bzgvthjfm2z7krn.jpg

ejpfapp7c46dhngi5vc9.jpg

ijmvahmsht1z56qrjm38.jpg

4n0oxm6ndnm168t5cxh6.jpg

3b65o19hgooc61qisxnn.jpg

uaxqxgexqca6vnrqk5kf.jpg

k8gw5cidwmot2ik4e3zc.jpg

wq9o5c0mzgmzcg60b1h0.jpg

Blei montert opp stiver mellom tårna bak, + ei forsterkningsplate mellom toppen å tårnhuset. Er svake greier så treng alt ein kan få for å stive det opp. Må sei eg er overaska over kor tynt å pinglete skjøtane i desse bilane er. :cry: Skjønner godt koffer dei sveiser opp nokre hundre ekstra punkt om den skal bruke skikkelig på bane,, :wink:

89l7k66bllwtvu6f6ydq.jpg

euv89cl25foxgodr8uj3.jpg

Skrevet
sjå her ja!!:) Veldi bra!:) angra på ej ikkje kjøpte skrudd bur ej også!:P vanskli å få d like fint når allt sveises inne i bilen!:P

Takker..

Ja vil nok tru da blir noko meir knote å få sveist skikkelig når buret er i bilen!! Men er jo ikkje problem å gjer da om til skrudd.. :) Er jo bare to hylser å skruforbindelser på dør strebere..

Skrevet

Då var buret kommet på plass i bilen igjenn, blei noko bedre når da hadde fått litt farge:)

Har og hatt oppstart på bilen etter at fuel cell'en er kommet på plass !! :D

Skrevet

Lite store ting å komme med, har fått prøvet bilen litt for å luke vekk feil før mapp. Så langt alt vell :)

Kan sjå ut til at eg må vente med nytt innsug og, mangler deler som skulle ha kommet frå maskinering for leeenge sia :(

Har montert opp panserlåser, ellers så e da luftinntaka til bremsene som står for tur!!

6n99kqgjasdu34tln2et.jpg

01gjzsx5fcgexhhvrwqz.jpg

3ozsx3uaur1y95bsy21w.jpg

eg3ndrjw5n4o28rfo57s.jpg

Skrevet
Ble digg det :)

Men panserert slo seg ikke når du skrudde de fast? la mine åppå og da såg det ut (på øynemål) at de havnet i profilen?

Har plassert den ved sia av profilen, men det som du må gjør om du ikkje har plassert den er å plassere den rett i profilen, å kappe denne vekk på undersiden av panseret!!

Lagde meg mykje arbeid pga at panserlåsen bygger så mykje ned at den tar i front stykke, du må plassere låsen på det laveste punktet når du ser på front stykke :) Om du skjønner ka eg meiner :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...