Nupen1 Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Skrevet Mars 20, 2011 Takker for tilbakemeldinger Buret har no fått to lag med lakk, så er no i full gang med å legge opp nye bensinrør til fuel cell å pumper. Kjem med nokre bilder frå Ferdig lakka bur å bensin opplegget seinare i kveld eller i måro, kjem an på kor seint da blir i kveld.
Nupen1 Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Skrevet Mars 22, 2011 Då er har buret fått seg nokre strøk med farge.. Bensinsyst. er ferdig kopla, har ikkje trykksatt enda så får sjå om spruten står i taket Blei montert opp stiver mellom tårna bak, + ei forsterkningsplate mellom toppen å tårnhuset. Er svake greier så treng alt ein kan få for å stive det opp. Må sei eg er overaska over kor tynt å pinglete skjøtane i desse bilane er. Skjønner godt koffer dei sveiser opp nokre hundre ekstra punkt om den skal bruke skikkelig på bane,,
brunsame Skrevet Mars 22, 2011 Skrevet Mars 22, 2011 sjå her ja!! Veldi bra! angra på ej ikkje kjøpte skrudd bur ej også! vanskli å få d like fint når allt sveises inne i bilen!
Nupen1 Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Skrevet Mars 23, 2011 sjå her ja!! Veldi bra! angra på ej ikkje kjøpte skrudd bur ej også! vanskli å få d like fint når allt sveises inne i bilen! Takker.. Ja vil nok tru da blir noko meir knote å få sveist skikkelig når buret er i bilen!! Men er jo ikkje problem å gjer da om til skrudd.. Er jo bare to hylser å skruforbindelser på dør strebere..
Nupen1 Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Skrevet Mars 23, 2011 Då var buret kommet på plass i bilen igjenn, blei noko bedre når da hadde fått litt farge:) Har og hatt oppstart på bilen etter at fuel cell'en er kommet på plass !!
brunsame Skrevet Mars 24, 2011 Skrevet Mars 24, 2011 Hehe!! Ja, men det er jo på plass nå så gidder ikkje kappe det ut ijen! Vertfall ikkje enda!
spruddel Skrevet Mars 27, 2011 Skrevet Mars 27, 2011 10k RPM ja Håper lampa lyser litt før det. Utrolig kult inni, blir ordentlig barsk når denne er ferdig ja
Nupen1 Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Skrevet Mars 31, 2011 Lite store ting å komme med, har fått prøvet bilen litt for å luke vekk feil før mapp. Så langt alt vell Kan sjå ut til at eg må vente med nytt innsug og, mangler deler som skulle ha kommet frå maskinering for leeenge sia Har montert opp panserlåser, ellers så e da luftinntaka til bremsene som står for tur!!
brunsame Skrevet April 2, 2011 Skrevet April 2, 2011 Du gikk for sånne panserlåser ja? har du flere bilder av disse? fra undersida av pansere å sann? vurderer denne typen jeg også!
sector59 Skrevet April 2, 2011 Skrevet April 2, 2011 Ble digg det Men panserert slo seg ikke når du skrudde de fast? la mine åppå og da såg det ut (på øynemål) at de havnet i profilen?
Nupen1 Skrevet April 3, 2011 Forfatter Skrevet April 3, 2011 Ble digg det Men panserert slo seg ikke når du skrudde de fast? la mine åppå og da såg det ut (på øynemål) at de havnet i profilen? Har plassert den ved sia av profilen, men det som du må gjør om du ikkje har plassert den er å plassere den rett i profilen, å kappe denne vekk på undersiden av panseret!! Lagde meg mykje arbeid pga at panserlåsen bygger så mykje ned at den tar i front stykke, du må plassere låsen på det laveste punktet når du ser på front stykke Om du skjønner ka eg meiner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå