Nupen1 Skrevet April 23, 2011 Forfatter Skrevet April 23, 2011 Gir pågangsmot med slike tilbakemeldinger
Nupen1 Skrevet April 23, 2011 Forfatter Skrevet April 23, 2011 Hoff, lyst å bygge bil for meg og? Takker for det, du har no eit skikkelig prosjekt på gang du!!
|Ole| Skrevet April 23, 2011 Skrevet April 23, 2011 Hoff, lyst å bygge bil for meg og? Takker for det, du har no eit skikkelig prosjekt på gang du!! Jammen du har begynt i riktig ende ser eg! Kjenne eg blir litt mesunneleg når eg ser utseende på bilen + bur osv
Olaandref Skrevet April 23, 2011 Skrevet April 23, 2011 Gratulere med RÅ bil!! Ble utrolig bra resultat, kommer nok til å bruke tråden din når jeg endelig får tid til å begynne på min.. Blir prioritert terasse og carport nå så bilen får vente litt
Nupen1 Skrevet April 27, 2011 Forfatter Skrevet April 27, 2011 Takker igjenn for tilbakemeldinger!! Håper da kan bli litt liv i tråden igjenn no når eg e ferdig på vakt Planen er å få sveist opp nytt innsug med S50 spjeldrekke til helga. Nermer seg stygt bremsing så må henge i for å bli ferdig!!
Nupen1 Skrevet April 30, 2011 Forfatter Skrevet April 30, 2011 Då er alu innsuget på gang, litt bilder.
Nupen1 Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Skrevet Mai 6, 2011 På tide med litt oppdat. Har ordnet med mapping i måro Så får vi sjå kor mykje vi får utav den på bar'e i trykk. Blir brems med org innsug, så må holde litt igjenn på trykket
Ullsokk Skrevet Mai 6, 2011 Skrevet Mai 6, 2011 Går fint med 1.5 på org innsug ihvertfall Spent på tall
MariusG Skrevet Mai 6, 2011 Skrevet Mai 6, 2011 Koffor blir det bremsing på orginalt? Blir ikkje alu ferdig i tide el ? Ka blei talla ?
Nupen1 Skrevet Mai 7, 2011 Forfatter Skrevet Mai 7, 2011 Går fint med 1.5 på org innsug ihvertfall Spent på tall Ser ut til at boksen holdt men Comtetic'en ga deg igjenn Blir å prøve noko anna denne gang ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå