Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir pakning frå PPF!!

Hadde ikkje vore aktuelt å kjøre med noko deffekt, men hadde lett blåst ein pakning til i forsøket på å få bilen klar til Våler!!!!!!

Men no er MLS pakningen komnmet og Cooper pakning frå PPF er kommet til Norge så bør være her til torsdag, då er motor sammen til søndag. Så er klar til Våler :)

Skrevet
Har jo god tid ennå ;), men har du litt flere grafer fra benkinga, feks ladetrykk vs turtall? Sammt med motormoment?

Var bra effekt med så lavt trykk.

Har desverre ikkje da :? Skulle skrive ut meir etter bremsinga av ein anna bil, men alle data var slettet. Hadde kunn dei to som vart skriven ut rett etter bremsinga :(

Men ang, moment så deler du 2535 med 3,955. Talla som står på utskrifta.

Tale e ikkje så galne, men må huske på at det er stort volum.

Skrevet

Fy flate for et imponerende arbeid, og resultat! eneste jeg ikke har sansen for nå er de lyktene dine foran.. jeg har noen tøffe baklykter til deg hvis du skal ha, mørktona proffsotede lykter, meget spesielle! Ligner veldig på startec som er til e30.. tror det hadde sittet utrolig bra på denne siden du har gt spoileren og div detaljer i mattsort :)

Skrevet
Fy flate for et imponerende arbeid, og resultat! eneste jeg ikke har sansen for nå er de lyktene dine foran.. jeg har noen tøffe baklykter til deg hvis du skal ha, mørktona proffsotede lykter, meget spesielle! Ligner veldig på startec som er til e30.. tror det hadde sittet utrolig bra på denne siden du har gt spoileren og div detaljer i mattsort :)

Hehe, syns lyktene passer bra til bilen :)

Men send gjerne PM på baklyter, bilde pris etc!! :)

Skrevet
Kommer nok på gatebil selv, tenkte å ta fredag-søndag. Er det mulig å få være "co-pilot"? :D Tøff bil som sagt før.

Høres bra ut!!

Veit ikkje om eg kan love for mykje, men må vel kunne ordne seg da :)

Skrevet

Då er motoren kommet i sammen igjenn!!

Må bare fylle veske i måro så blir da varmkjøring og ettertrekk.

Må gi skryt til Raimond på Dynoperformance som stiller opp på ein lørdag!! :)

Skrevet
Kommer nok på gatebil selv, tenkte å ta fredag-søndag. Er det mulig å få være "co-pilot"? :D Tøff bil som sagt før.

Høres bra ut!!

Veit ikkje om eg kan love for mykje, men må vel kunne ordne seg da :)

Får bare komme bort å mase litt jeg da :D hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...