Nupen1 Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2011 Litt bilder frå førerside, må få på plass nye bærearmer å foringer samt flytte støtdemper topper for å vinne meir caster..
Nupen1 Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2011 Har ordnet meg nytt svinghjul ¨å clutch, er egentlig tenkt til neste motor prosjekt. men kan hende eg må hive da på om gripforce clutchen ikkje orker meir med nye slicks
Nupen1 Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2011 Lite bilde av bilen din i siste PBMW Såpass!! Frå Gatebil ??
Nupen1 Skrevet Oktober 28, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2011 Måtte blø for den chlutsjen da? Var ikkje så gale!!
Nupen1 Skrevet Oktober 28, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2011 Fra Gatebil ja Ok Får vel nesten sjå om eg finn bladet ein dag
brunsame Skrevet Oktober 28, 2011 Skrevet Oktober 28, 2011 Måtte blø for den chlutsjen da? Var ikkje så gale!! Nei men hva som er gale kommer jo an på lommeboka! reiner med din er tjukk som fy vist denne ikkje var så gale?
Nupen1 Skrevet Oktober 29, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2011 Måtte blø for den chlutsjen da? Var ikkje så gale!! Nei men hva som er gale kommer jo an på lommeboka! reiner med din er tjukk som fy vist denne ikkje var så gale? Sendt deg PM
///Mr.X Skrevet Oktober 29, 2011 Skrevet Oktober 29, 2011 Ser veldig bra ut dette her ble det gromme bære armer? Men re-upload noen av karosseri bildene da, vært i Usa 1mnd så har ikke fått sett dem updateringene
Nupen1 Skrevet Oktober 31, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2011 Ser veldig bra ut dette her ble det gromme bære armer?Men re-upload noen av karosseri bildene da, vært i Usa 1mnd så har ikke fått sett dem updateringene Såg meg desverre ikkje råd til PeeBee armer nei :/ Blir nødt til å kjøre ei anna løysing på det intil videre. Skal få lastet opp nye bilder i kveld US'en ein mnd, hørtes jo bra ut!! Men blir fullt kjør med bilen din no håper eg!!
Nupen1 Skrevet Oktober 31, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2011 Litt bilder.. sia dei andre e vekk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå