haybimmsen Skrevet Januar 2, 2012 Skrevet Januar 2, 2012 Takk skal du ha nupen1 litt OT men skal bruke det på ei hjulbue som har noen rustklumpa, tenkte å bare sandblåst der å smøre på med noe epoxy, men usikker på om e må ha på rustkiller eller om vidundermiddelet ditt funka ? Er ikke sikkert du har noen formening, men kanskje?
Nupen1 Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Skrevet Januar 4, 2012 Takk skal du ha nupen1 litt OT men skal bruke det på ei hjulbue som har noen rustklumpa, tenkte å bare sandblåst der å smøre på med noe epoxy, men usikker på om e må ha på rustkiller eller om vidundermiddelet ditt funka ? Er ikke sikkert du har noen formening, men kanskje? Epoxy grunning funker knall!! Trenger ikkje rustkiller først.. Einaste eg ville vurdert om du ikkje får vekk alt rust er å bruke litt "rust mjelk" først tilå forsegle med.. Selges på dei fleste bensinstasjoner Den lakken som eg bruker er kjøpt på Tess.
Nupen1 Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Skrevet Januar 5, 2012 Fått sveist opp hjul husa bak, mangler bare å kitte opp å få på understells masse..
Nupen1 Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Skrevet Januar 11, 2012 Takker Vert stille ei stund no, men har no fått gjort litt Sveist igjenn tanklokket Fått buret fram i tårnet Ellers så har fått ryddet vekk det gamle motor ledningsnettet, og fjernet unødige slanger. Derav montert denne i bakkant på toppen
Anders92 Skrevet Januar 11, 2012 Skrevet Januar 11, 2012 Sinnsykt! Det her er faktisk det råeste jeg noen gang har sett! Trur du kunne dratt et hvitt silketørkle hvor som helst på den bilen.. Jeg følger med!
Rayman Skrevet Januar 11, 2012 Skrevet Januar 11, 2012 Misuner deg skikkelig med å være ferdig med den burjobben! Så veldig bra ut!!
Nupen1 Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Skrevet Januar 12, 2012 Takker for tilbakemeldinger!! Er såvidt begynt på nye dørk panel, ferdig tilpasset på førerside. Skal sveise inn fester på kanalsiden i måro.
Nupen1 Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Skrevet Januar 18, 2012 Snadder!!! Mine kommer imorgen Høres bra ut!! Bra du ikkje glemmer heilt vekk bilen din! hehe Gler meg så ein unge til å få prøvd dei ut på bane
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå