Gå til innhold

E36 GTR Stroker Turbo


Nupen1
 Share

Anbefalte innlegg

Sleng ut noen bilder til av grenrør, turbo og wastegate montering om du har da :)

Hvilken dimensjon har du på eksos? 3" ?

Hei, det ligger ute bilder av kompl. eksos/ wast. gren. Ja kjøre 3". Einaste er at eg har flytta plassering av wastgate flens på grenrør. Dette pga plass og at det nok eigentlig er eit uni. grenrør. Men dette gjøres greit ved å bruke ei vanlig hullsag til nytt hull og bruke den biten som ein saga ut til å tette i andre enden. Om du ser på bilde skjønner du ka eg meiner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då ser da endelig ut til at det skal ordnes eg med GT500 kit, etter sinnsjukt mykje mailing att og fram og leiting på nett :)

0hu7ln4uru26o2iz7ehd.jpg

Men eg skal kjøre denne dekoren, Sterlingsilber - metallic, svart tak, motorrom, bur/ interiør og vinge bak :) FINA er byttet ut med AGIP ;)

58m366xbpsto57fkabbb.jpg

Tør jeg spørre hvor du fikk tak i dette kittet, og hvor mye du måtte ut med?

Klart det :) PM sendt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikkje noko kjekt syn når toppen kom av :)

Er da noken her inne som har erfaring med kor mykje MLS pakningen toler av trykk på M50 maskina??

Som ein ser på bilder har ikkje det vore lekkasje ein plass med nesten på kvar syl. Finner dette merkelig i og med at topp og blokk er plana og det er brukt ARP. Burde jo ikkje vore rom for mykje bevegelse. Og lekasjen er på samme punkt på kvar syl. Det har og vore lekkasje både i topp og bunnlag av pakninga.

Det første som eg tenker på er at det må jo ha vore noko meir enn 1 bar i trykk her :twisted:

Setter pris på om det er folk her inne som kan dele erfaringer med dette!! :D

ayukczg4tytcly9bnpmc.jpg

cynhcwe28fkyljqogjpk.jpg

gkmyiuyvtuqtgrjx5yd1.jpg

svmq70qtx9s6m6qelpkj.jpg

fcmzu8tpsafyeav6lxme.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var litt lite gods der ja. ;-). Men er jo samma boringa som S50B32 så...

Ja er tynt ja :) er ikkje heilt samme boringa, mi er 86,4mm.

Men problemet er ikkje mellom syl. vegger men ut mot eksos.

Om du ser på bilder så ser du kor det har vore lekkasje.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ka med denne pakningen da, eller dette er jo til S50 men tilsvarende til M50?

http://www.pure-pf.com/webshop/ppf_webs ... ts_id=1167

Sjå der ja!!:) Om da ikkje blir suksess med ny MLS er da ingen vei utenom. Virker for meg som om da har vore litt vela mykje trykk ute å gått for MLS pakningen som gjekk til h.. Blir ikkje heilt klok på måten den er blåst på. 8) Har bestilt ny MLS så velger å prøve den før eg gjer noko meir :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ka med denne pakningen da, eller dette er jo til S50 men tilsvarende til M50?

http://www.pure-pf.com/webshop/ppf_webs ... ts_id=1167

Sjå der ja!!:) Om da ikkje blir suksess med ny MLS er da ingen vei utenom. Virker for meg som om da har vore litt vela mykje trykk ute å gått for MLS pakningen som gjekk til h.. Blir ikkje heilt klok på måten den er blåst på. 8) Har bestilt ny MLS så velger å prøve den før eg gjer noko meir :twisted:

Folket sier jo at man kan få problemer med å få en MLS-pakning tett. EEr jo en helv.... haug med lag som skal tettes......godt stoff mellom hvert lag er vel stikkordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...