Gå til innhold

E36 GTR Stroker Turbo


Nupen1
 Share

Anbefalte innlegg

Så en artikkel om bilen din i gatebil magazin i går ;) lookin' good! gleder meg til å se denne i aksjon! ;) nærmer seg oppstart snart?

Takker :) Ja er ikkje mykje om no!! Har måtte prioritere andre ting siste tia, fam'en trenger litt tid og :) Så må nok sjå Gatebil treffet i Mai tapt... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser du måtte modifisere pedalboksen du og for og få den til å passe med fører posisjon. er foresten begge bremse

cyl på boksen 700? eller er det en på 625 og en 700?

Ja fan, fekk jo boks til H ratta bil!! :? Begge er 700, bruker bremse ventil til å justere bakbremsen.

Men kommer nok til å modifisere den litt til, flytte gasspedal ''fotplata'' litt og.. :)

Høres ut som du har vert borti samme ?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser du måtte modifisere pedalboksen du og for og få den til å passe med fører posisjon. er foresten begge bremse

cyl på boksen 700? eller er det en på 625 og en 700?

Ja fan, fekk jo boks til H ratta bil!! :? Begge er 700, bruker bremse ventil til å justere bakbremsen.

Men kommer nok til å modifisere den litt til, flytte gasspedal ''fotplata'' litt og.. :)

Høres ut som du har vert borti samme ?:)

jepp, det stemmer, kjøpte samme boksen til e36 på gundersen. fikk samme problemet med plasseringa som deg der, så måtte modifisere en del jeg med for og få den rette kjøre stillingen. har ikke fordelings ventil jeg. bruker justbremse vugge, for og kunne justere under løp på en enkel måte... sitter i spenning og venter på gass vire løsningen din, for den har ikke jeg gjort noe med enda :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser du måtte modifisere pedalboksen du og for og få den til å passe med fører posisjon. er foresten begge bremse

cyl på boksen 700? eller er det en på 625 og en 700?

Ja fan, fekk jo boks til H ratta bil!! :? Begge er 700, bruker bremse ventil til å justere bakbremsen.

Men kommer nok til å modifisere den litt til, flytte gasspedal ''fotplata'' litt og.. :)

Høres ut som du har vert borti samme ?:)

jepp, det stemmer, kjøpte samme boksen til e36 på gundersen. fikk samme problemet med plasseringa som deg der, så måtte modifisere en del jeg med for og få den rette kjøre stillingen. har ikke fordelings ventil jeg. bruker justbremse vugge, for og kunne justere under løp på en enkel måte... sitter i spenning og venter på gass vire løsningen din, for den har ikke jeg gjort noe med enda :whistle:

Ja nytter ikkje sitte med beina uti skjermen under kjøring :)

Hehe, Skal montere den i kveld!! Skal få lagt ut bilder korleis eg kommer å gjør det, så får du sjå om du kan bruke noko av det :)

Den Biasen som du har montert, er det ''jalla'' eller funker det greit under kjøring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir bra! Obp boks du har?

Takker..

Ja er OBP boks ja, skal være ''bolt on'' men som du leser over gjekk da ikkje heilt sånn :)

Hehe, bolt on er et fenomen jeg nesten har gitt opp.

Har hatt noen timer på min også, men den er hengende.

Hehe, er ikkje mykje som kan seies å vere bolt on nei!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har faktisk ikke prøvd den ennå, men har brukt samme opplegget tidligere å det har funka som bare det :) den biasen som fulgte med var faktisk tilton. topp om du hadde lagt opp bilde av gass løsningen ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har faktisk ikke prøvd den ennå, men har brukt samme opplegget tidligere å det har funka som bare det :) den biasen som fulgte med var faktisk tilton. topp om du hadde lagt opp bilde av gass løsningen ja :)

Litt dårlige bilder men gjer vel nytten :D

7d38b705.jpg

55bdcd12.jpg

cf195e62.jpg

8493bf43.jpg

48523485.jpg

c7fa80fd.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...