Tzunami Skrevet Mai 22, 2012 Skrevet Mai 22, 2012 Enten er "agnelagnes" veldig betatt av projektet, eller så er det noe romanse på gang tror jeg uansett synes jeg det skal komme flere bilder av bilen!
|Ole| Skrevet Mai 22, 2012 Skrevet Mai 22, 2012 Enten er "agnelagnes" veldig betatt av projektet, eller så er det noe romanse på gang tror jeg uansett synes jeg det skal komme flere bilder av bilen! Word!
Nupen1 Skrevet Mai 23, 2012 Forfatter Skrevet Mai 23, 2012 Lover masse bilder når bilen er ferdig samensatt!! Montert ny vannpumpe, servopumpe og Z3 tannstang. Og luftinntak til bremser.
Nupen1 Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Skrevet Juni 4, 2012 åssen motorfester bruker du? Bruker GS Performance/ GS bildeler sine. Skal ligge bilder av desse lengre bak i tråden
Terminatorbmw Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 åssen motorfester bruker du? Bruker GS Performance/ GS bildeler sine. Skal ligge bilder av desse lengre bak i tråden Takk får nok bare bestille de jeg og da så jeg kan få motoren min i bilen snart Men tøft prosjekt detta her nå følger jeg stort sett bare på e36 prosjekt
Vulturous Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 sinnsykt rått! og elskbar farge-combo! har kikket på bildene utallige ganger! stå på!
Nupen1 Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Skrevet Juni 5, 2012 Blir du klar til å komme på acr til helga? Her må eg henge i for å få ting på plass til Juli så blir dårlig med treff før det!!
Nupen1 Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Skrevet Juni 5, 2012 sinnsykt rått! og elskbar farge-combo! har kikket på bildene utallige ganger! stå på! Takker!! Håper det snart kan komme bedre bilder,når resten er kommen på plass!
Nupen1 Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Skrevet Juni 7, 2012 bruker du 320 bunnpanne? Bruker M50 bunnpanne ja..
handsome Skrevet Juni 10, 2012 Skrevet Juni 10, 2012 Film! Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå