Kimmey Skrevet Juli 8, 2012 Skrevet Juli 8, 2012 Dette blir gromt! Gleder meg til å se denne til helga gjett om! Gleder meg som en unge!!
Kristian H. Foss Skrevet Juli 8, 2012 Skrevet Juli 8, 2012 Stå på ja! Må få sett litt på denne til helga!
Kimmey Skrevet Juli 16, 2012 Skrevet Juli 16, 2012 Var gøy å se denne i racet på søndagen! virket som du kjørte litt forsiktig hehe
Nupen1 Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Skrevet Juli 16, 2012 Var gøy å se denne i racet på søndagen! virket som du kjørte litt forsiktig hehe Hehe, du har nok rett der ja!! Etter snurringa på lørdagen med knekt kamberstag bak og bøyd styrestag fremme, var det best å "lære å kjenne bilen". Resulterte i alt for tidlig bremsing å for liten fart gjennom svingan.. Kjøretrening kjøretrening.. Men alt i alt fornøyd med helga, fekk luka ut din del feil å justeringer så satser på å stille sterkere til neste gang!! Beste tid på 1.42 så er litt å hente
Nupen1 Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Skrevet Juli 16, 2012 Stor takk til PeeBee Motorsport som kom med nytt styrestag til meg så eg fekk med meg løpet på søndagen!! Og å om ikkje det va nok så fekk eg byttet det uten kostnad, SERVICE!!
Trond.S Skrevet Juli 16, 2012 Skrevet Juli 16, 2012 Gikk det bra med karosseriet i snurringa? Kjedelig med plåtskader på nybygd bil, jeg har medfølelse der altså
olly Skrevet Juli 16, 2012 Skrevet Juli 16, 2012 Gikk det bra med karosseriet i snurringa? Kjedelig med plåtskader på nybygd bil, jeg har medfølelse der altså [/quote fra 2,30 ut i filmen. gikk bra med bilen eller ble det bare rekkverk utslett?
Nupen1 Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Skrevet Juli 16, 2012 Gikk det bra med karosseriet i snurringa? Kjedelig med plåtskader på nybygd bil, jeg har medfølelse der altså Etter forholda gjekk det veldig bra!! Order det meste med glasfibersparkel.. Surt er det jo, men sånt skjer!!
Anders92 Skrevet Juli 17, 2012 Skrevet Juli 17, 2012 Så filmen, og fikk hjertet i halsen. Så måtte inn her å se hvordan det gikk med bilen!
Ostnes Skrevet Juli 17, 2012 Skrevet Juli 17, 2012 Har lest gjennom hele tråden nå, og er helt imponert over alt du har fått til og har kunnskap om. Stå på!
Nupen1 Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Skrevet Juli 18, 2012 Har lest gjennom hele tråden nå, og er helt imponert over alt du har fått til og har kunnskap om. Stå på! Takker for det Snart klar igjen du torstein stå på Ja må få den klar til sept Er igrunn bare småjusteringer, eller må få litt meir flow gjennom eksos å heve støtdemper topper bak Har det blitt noen bilder etter helgen da? Lite med bilder, men kan legge ut det eg har..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå