Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Var gøy å se denne i racet på søndagen! :D virket som du kjørte litt forsiktig :P hehe

Hehe, du har nok rett der ja!! Etter snurringa på lørdagen med knekt kamberstag bak og bøyd styrestag fremme, var det best å "lære å kjenne bilen". Resulterte i alt for tidlig bremsing å for liten fart gjennom svingan.. Kjøretrening kjøretrening.. :) Men alt i alt fornøyd med helga, fekk luka ut din del feil å justeringer så satser på å stille sterkere til neste gang!!

Beste tid på 1.42 så er litt å hente :)

Skrevet
Gikk det bra med karosseriet i snurringa? Kjedelig med plåtskader på nybygd bil, jeg har medfølelse der altså :-([/quote

fra 2,30 ut i filmen. gikk bra med bilen eller ble det bare rekkverk utslett?
Skrevet
Gikk det bra med karosseriet i snurringa? Kjedelig med plåtskader på nybygd bil, jeg har medfølelse der altså :-(

Etter forholda gjekk det veldig bra!! Order det meste med glasfibersparkel.. :) Surt er det jo, men sånt skjer!!

Skrevet

Har lest gjennom hele tråden nå, og er helt imponert over alt du har fått til og har kunnskap om. Stå på! :)

Skrevet
Har lest gjennom hele tråden nå, og er helt imponert over alt du har fått til og har kunnskap om. Stå på! :)

Takker for det :)

Snart klar igjen du torstein stå på :)

Ja må få den klar til sept :) Er igrunn bare småjusteringer, eller må få litt meir flow gjennom eksos å heve støtdemper topper bak :)

Har det blitt noen bilder etter helgen da? :D

Lite med bilder, men kan legge ut det eg har.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...