Nupen1 Skrevet Juni 1, 2013 Forfatter Skrevet Juni 1, 2013 Var greit å kunne krysse av nye foringer på lista PeeBee Motorsport Bygger om litt på ramma til front fangeren
ZhilleN Skrevet Juni 1, 2013 Skrevet Juni 1, 2013 Dette blir helrått!! Har sinnsykt lyst til og sitte på med deg på Rudskogen en gang hehe
Boost a`lot Skrevet Juni 1, 2013 Skrevet Juni 1, 2013 Helt konge! Men jeg har ikke lyst til å sitte på... Vil kjøre!!
Nupen1 Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Skrevet Juni 2, 2013 Dette blir helrått!! Har sinnsykt lyst til og sitte på med deg på Rudskogen en gang hehe Takker.. Ska ve forsiktig å love vekk turer, men om setet er ledig er det fritt frem
Nupen1 Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Skrevet Juni 2, 2013 Helt konge! Men jeg har ikke lyst til å sitte på... Vil kjøre!! Det reknet eg med
Nupen1 Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Skrevet Juni 2, 2013 Driver å sparkler på gamle synder, så blir litt tid innimellom til kjekkere ting Sia eg ønsker å kunne ta ut ruta enkelt blei den skrudd fast. I ogmed at det er laget hull for å få ut luft av kupeen i bakruta er det greit m denne ein regnværsdag..
Nupen1 Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Skrevet Juni 2, 2013 Ser ut til at arbeidet med å modifisere fjørbeina gjorde seg, nå har eg ikkje fått testet skikkelig enda men satser på eg kan kjøre med den høgda Kunne godt tenkt meg den lavere bak men er ikkje meir å hente.. Blir heving av topper på neste
ZhilleN Skrevet Juni 2, 2013 Skrevet Juni 2, 2013 Det hadde betydd mye for meg Har mange gopro så kan lage film også
Nupen1 Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Skrevet Juni 2, 2013 Det hadde betydd mye for meg Har mange gopro så kan lage film også
NBCustom Skrevet Juni 2, 2013 Skrevet Juni 2, 2013 Dette var bra, og blir bare bedre og bedre! Gjennomført!
Nupen1 Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Skrevet Juni 5, 2013 Dette var bra, og blir bare bedre og bedre! Gjennomført! Takker for dette!!
Nupen1 Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Skrevet Juni 5, 2013 Er så rått!!! ) Takker!! Håper du snart kjem deg på "banen" igjenn!! Kan bare gå ein vei nå!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå