Nupen1 Skrevet Juli 2, 2013 Forfatter Skrevet Juli 2, 2013 Elske SM4 [ Bilde ] Hva skal du bruke det midterste 560whp til? Kjøre av og på hengeren??
Nupen1 Skrevet Juli 18, 2013 Forfatter Skrevet Juli 18, 2013 Liten update etter Gatebil.. Blei for mye for blokka
Kristian H. Foss Skrevet Juli 18, 2013 Skrevet Juli 18, 2013 Oida! :/ Har du litt reservedeler eller er det slutt på sesongen? Mvh
joachim sørlie Skrevet Juli 18, 2013 Skrevet Juli 18, 2013 Huff :/ blir det ny motor til neste sesong eller bygges den opp igjen med engang?
Nupen1 Skrevet Juli 18, 2013 Forfatter Skrevet Juli 18, 2013 Eg håper å kunne få den klar i år! Har liggende nokre blokker så den er grei, stempler må eg bestille så håper eg kan få dei seinest i midten av aug. Om ikkje er det mulig eg monterer opp ein org 2,5 eg har liggende.
setra Skrevet Juli 18, 2013 Skrevet Juli 18, 2013 Fikk du kjørt endel før det røk? Vist ja, hvordan kjentes bilen, og fikk du satt noen rundetider? #spent
Nupen1 Skrevet Juli 19, 2013 Forfatter Skrevet Juli 19, 2013 Fikk du kjørt endel før det røk? Vist ja, hvordan kjentes bilen, og fikk du satt noen rundetider? #spent Det som var kjipt med raset, fekk ikkje kjørt noko!! Fekk to runder så var det slutt Håper å komme sterkere tilbake i september!! Får vete leveringstid på stempler i dag. Hadde jo og planer om Trackday kjøring men.... Korleis blir det med kjøring på deg framover nå??
setra Skrevet Juli 19, 2013 Skrevet Juli 19, 2013 Det var jo voldsomt synd, men sånn er det jo gjerne med bil bygg. Prøving og feiling.. Lykke til videre hvertfall. Jeg drar til Nürburgring å skal kjøre to dager der nede om to uker. Det gleder jeg meg til. Dropper GT runden på Kinnekulle for å spare penger og bil til den turen istede. Så tenker jeg å være med på Trackdayene på Rudskogen fremover, og kanskje siste GT runden på Våler. Blir litt amputert GT sesong pga. jobb i år, men sånn er det..
Bøen Skrevet Juli 31, 2013 Skrevet Juli 31, 2013 Hva er årsaken til ras? Skal vel kunne tåle en del disse motorene?
Nupen1 Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Skrevet Juli 31, 2013 Hva er årsaken til ras? Skal vel kunne tåle en del disse motorene? Joda tåler ein del desse, men blei nok for mykje på stempla.. :/ Har bestilt smidde JE denne gang med 85 bor.
Silverboy Skrevet Juli 31, 2013 Skrevet Juli 31, 2013 Nei da er det jo ingen grunn til være overrasket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå