bergestad Skrevet November 24, 2010 Skrevet November 24, 2010 Er det noen som kan fortelle meg hvor EWS rele til e46 sitter ?
SweetBMW Skrevet November 24, 2010 Skrevet November 24, 2010 EWS boksen sitter under rattstammen over clutch pedalen. ta av dekselet under rattstammen og liten hvit grå boks.
bergestad Skrevet November 24, 2010 Forfatter Skrevet November 24, 2010 Takk skal du ha. Driver og bygger om en 316i 02 mod til 330I mangler bare og bytte ews rele Takker
SweetBMW Skrevet November 24, 2010 Skrevet November 24, 2010 såpass ja... bygger om sjæl, bare fra 318 00 mod til 325 01
bergestad Skrevet November 24, 2010 Forfatter Skrevet November 24, 2010 Var og viste delene og papirene hos biltilsynet for et par mnd siden, så jeg håper alt er på plass snart. Mangler fortsatt ledningsnettet til elektronisk gasspedal. Håper att noen sitter med tegningene på dette. har kontakten på pedalen og i motorrommet, men hvet ikke hvem farge som skal til de forskjelige.... ENDA
SweetBMW Skrevet November 24, 2010 Skrevet November 24, 2010 angående det så er det mulig jeg kan hjelpe deg, jeg tror jeg svarte i tråden din også ang pedalen. Kommer en fyr opp til verkstedet mitt neste uke som har 330ci, så jeg skal koble av kontakta og ta bilder til meg selv, for kobling. kan legge de ut til deg og da ere jo bare å følge fargene.
bergestad Skrevet November 24, 2010 Forfatter Skrevet November 24, 2010 Det hadde hvert kjempefint. Tar du bilde av kontakten oppe i motorrommet også da.. Det har bekymret meg litt. Snakket med et BMW verksted og dem kunne ordne det for meg, men har nå lyst til og ordne selv da ... taker så mye
bergestad Skrevet Desember 15, 2010 Forfatter Skrevet Desember 15, 2010 Ja i dag var elektronisk gasspedal på plass, og da var det bare og vri på nøkkelen. 3 l startet og ombyggingen ser fårløbig greit ut. Oljelampe lyser, så jeg må nok feilsøke litt. Men uansett så var det litt motto og bygge om fra 316 til 330
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå