Gå til innhold

Jan Tores `02 520iA Individual

Jan Tore
 Share

Anbefalte innlegg

Da var lyktesenkerene fjernet. Tror de var montert med svart tec7 eller lignende, og det satt noe sinnsykt.

Vi prøvde først med bare Citrusrens, men det var ikke sjangs. Så det endte med å skrape av det overflødige med kniv, og deretter våtslipe det bort, for så å maskinpolere glasset blankt igjen. Det ble dog strøkent til slutt :)

p3mgd4d7yn1ha6rfz3cr.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen leengter etter senk og felger.. Trenger litt tips her!

Funker det med kun senkefjærer? Er ikke mye det skal senkes. Lurer på 18" vinterfelger, og 19" sommerfelger. Hvilken senk bør jeg gå for da? Vil ikke miste all komforten heller..

Takker for alle innspill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkleste og beste er som alltid coilovers. Bilstein, Supersport og KW er gode alternativ.

Ellers fungerer FK 40/20 finfint hvis du kun vil ha fjærer.

Komfort mister du nesten uansett :) Kjørte på FK 40/20 før, på originale dempere, og mistet betraktelig med komfort fra originalt. Men jeg liker det når bilene er litt stivere enn en liten 9 fots jolle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Det har snødd en del her på vestlandet nå, og bilen er prøvd litt på vinterføre. Jeg må si meg veldig imponert også her. DSC funker utmerket. Kommer meg frem over alt, og bilen er heller ikke mulig å få i skrens. Gir absolutt ekstra trygghet på vinterveiene.

Kjøpte også nye Michelin piggfrie vinterdekk etter anbefaling fra Dekk1, og dem virker veldig gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott e39 med flott farge :) Sjelden man ser e39 i den fargen der, egentlig!

M5 speil hadde blitt prikken over i'en :) (sett forran fra). Bak er det fint med mtech fanger og dobbel utblås :) (ikke 4....som du skrive selv, det er ikkje ein m5!)

ps; ikkje skift til hvite AE !! Er jo gul/oransje som er finest, og originalt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke xenon, men xenonlook pærer. Kjøpte det hos bimmian. Creds til UPS for å bruke 14 dager på å få det til døra mi. Tragisk.

Jeg har tenkt på det meste motormessig. Men jeg er usikker på omfanget rundt et slikt bygg. Det blir nok fort til at det koster, og tar mer tid, enn det smaker. Jeg tror en kompressor hadde vært det enkleste, sammen med større bremser. Men en V8er hadde ikke vært å forakte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Da ser det ut til at bilen blir beholdt en stund til, med mindre jeg får et skikkelig bud :)

Sommeren nærmer seg jo, og hjul må kjøpes inn. Samtidig kjøper jeg coilovers. Den må jo selvfølgelig nærmere bakken :wink:

Jeg har sett en del på GS sine LM med gullsenter, og jeg tror de kan passe bra med blåfargen. Jeg skal også få kjøpt inn shadowlinetape og få sotet framrutene.

Jeg må også få på en M-tech bakfanger, samt en annen lyddemper. Det er liksom noe som mangler bak der :) Noen som kan anbefale et effektanlegg her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...