Jan Tore Skrevet November 28, 2010 Forfatter Share Skrevet November 28, 2010 Da var lyktesenkerene fjernet. Tror de var montert med svart tec7 eller lignende, og det satt noe sinnsykt. Vi prøvde først med bare Citrusrens, men det var ikke sjangs. Så det endte med å skrape av det overflødige med kniv, og deretter våtslipe det bort, for så å maskinpolere glasset blankt igjen. Det ble dog strøkent til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toffe92 Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 Nydelig farge <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet November 29, 2010 Forfatter Share Skrevet November 29, 2010 Bilen leengter etter senk og felger.. Trenger litt tips her! Funker det med kun senkefjærer? Er ikke mye det skal senkes. Lurer på 18" vinterfelger, og 19" sommerfelger. Hvilken senk bør jeg gå for da? Vil ikke miste all komforten heller.. Takker for alle innspill! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 Enkleste og beste er som alltid coilovers. Bilstein, Supersport og KW er gode alternativ. Ellers fungerer FK 40/20 finfint hvis du kun vil ha fjærer. Komfort mister du nesten uansett Kjørte på FK 40/20 før, på originale dempere, og mistet betraktelig med komfort fra originalt. Men jeg liker det når bilene er litt stivere enn en liten 9 fots jolle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2010 Det har snødd en del her på vestlandet nå, og bilen er prøvd litt på vinterføre. Jeg må si meg veldig imponert også her. DSC funker utmerket. Kommer meg frem over alt, og bilen er heller ikke mulig å få i skrens. Gir absolutt ekstra trygghet på vinterveiene. Kjøpte også nye Michelin piggfrie vinterdekk etter anbefaling fra Dekk1, og dem virker veldig gode. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 Fin bil det der !!! Bare husk å skru fast ting nå da, alt var løst på den gamle haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 Flott e39 med flott farge Sjelden man ser e39 i den fargen der, egentlig! M5 speil hadde blitt prikken over i'en (sett forran fra). Bak er det fint med mtech fanger og dobbel utblås (ikke 4....som du skrive selv, det er ikkje ein m5!) ps; ikkje skift til hvite AE !! Er jo gul/oransje som er finest, og originalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2010 Har allerede skiftet til hvite AE, mye finere synes jeg. Resten av M optikken kommer sannsynligvis med julebonusen. Skal få lagt ut noen flere bilder snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 veldig fin bil du har handla deg... det xenon kitet du har handla, er det bare til grøftlys? eller? trenger både grøft og kjøre lys skjønner du... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 Motorplaner i fremtiden? M62B44 kler jo motorrommet meget godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2010 Det er ikke xenon, men xenonlook pærer. Kjøpte det hos bimmian. Creds til UPS for å bruke 14 dager på å få det til døra mi. Tragisk. Jeg har tenkt på det meste motormessig. Men jeg er usikker på omfanget rundt et slikt bygg. Det blir nok fort til at det koster, og tar mer tid, enn det smaker. Jeg tror en kompressor hadde vært det enkleste, sammen med større bremser. Men en V8er hadde ikke vært å forakte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2011 Da ser det ut til at bilen blir beholdt en stund til, med mindre jeg får et skikkelig bud Sommeren nærmer seg jo, og hjul må kjøpes inn. Samtidig kjøper jeg coilovers. Den må jo selvfølgelig nærmere bakken Jeg har sett en del på GS sine LM med gullsenter, og jeg tror de kan passe bra med blåfargen. Jeg skal også få kjøpt inn shadowlinetape og få sotet framrutene. Jeg må også få på en M-tech bakfanger, samt en annen lyddemper. Det er liksom noe som mangler bak der Noen som kan anbefale et effektanlegg her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Jeg må også få på en M-tech bakfanger, samt en annen lyddemper. Det er liksom noe som mangler bak der Noen som kan anbefale et effektanlegg her? Eisenmann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå