Mr.Silver Skrevet November 25, 2010 Forfatter Skrevet November 25, 2010 Derfor jeg ikke fant utav dette heller da.. Jeg har B30 jeg også men ikke bunnpanne fra B30, det er jo fra M50 så å der er det vell ingen avluftning ?
Mr.Silver Skrevet November 25, 2010 Forfatter Skrevet November 25, 2010 da løste jeg ett problem der også da Har du mulighet til å finne ut hvilke farger ledningene på din tempføler i innsuget har ?
-Erik- Skrevet November 25, 2010 Skrevet November 25, 2010 da løste jeg ett problem der også da Har du mulighet til å finne ut hvilke farger ledningene på din tempføler i innsuget har ? Bilen står til vinterlagring en time unna her jeg er nå så det blir desverre litt vanskelig nå Kan prøve å se i helgen
Mr.Silver Skrevet November 25, 2010 Forfatter Skrevet November 25, 2010 da løste jeg ett problem der også da Har du mulighet til å finne ut hvilke farger ledningene på din tempføler i innsuget har ? Bilen står til vinterlagring en time unna her jeg er nå så det blir desverre litt vanskelig nå Kan prøve å se i helgen Kjempe flott Den veivhusventilasjonen har jeg kommet på løsningen på. De har sveiset inn en nippel på peilepinnen, å den skal nok kobles til de ukjente pluggene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå