Mfh-e39 Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 Lurer på om min gamle e36 eies av noen her inne. Her er bilder av gliset Litt annen front på den nå, vet det ble montert en e36 m3 front uten grøftlys av han som kjøpte den av meg. Men resten skal det være godt mulig å kjenne igjen. Har lagt ned UTROLIG mye tid og penger på denne bilen, så det hadde vært moro å visst hvordan det står til med bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 oj oj, blir morro å se kommentarene på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 Ja, dette var en flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 Ser ut som en boks bakfra. Helt feil den fangeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mfh-e39 Skrevet November 25, 2010 Forfatter Share Skrevet November 25, 2010 Ser ut som en boks bakfra. Helt feil den fangeren. Skal ikke begynne å diskutere utseende med deg engang ser jeg. Vinge på en 520... pføøøøyyyy-.-.- ikke lov. Også er det heller ikke derfor tråden ligger her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 Ser at dette kanskje er en tråd jeg burde holde meg unna... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 ingard sin er meget pen syntes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 Er det vinge på bilen din, Ingard? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 Er det vinge på bilen din, Ingard? Nope.. Men den ligger under senga. Har bare ikke fått den lakkert.. Mfh-e39: Jeg tenkte i og med at dette ikke akkurat er en prosjekttråd så kunne jeg være litt ærlig. Men, beklager hvis du ble fornærmet. Og ja, jeg har bare en 520. Ikke alle har råd til 325 vet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 Er det vinge på bilen din, Ingard? Nope.. Men den ligger under senga. Har bare ikke fått den lakkert.. Mfh-e39: Jeg tenkte i og med at dette ikke akkurat er en prosjekttråd så kunne jeg være litt ærlig. Men, beklager hvis du ble fornærmet. Og ja, jeg har bare en 520. Ikke alle har råd til 325 vet du bygd om bilen til 3 serie å nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mfh-e39 Skrevet November 25, 2010 Forfatter Share Skrevet November 25, 2010 Nå er d ikke akkurat så mye å velge mellom i bakfangere til e36 som ikke er overkill, som samtidig ligger korekt mtp. Skjørt osv. Råd tl en 325???! De koster jo fra 20k og oppover. Jeg kunne letthatt en som bil no.2 Poenget var at jeg lurte på om noen har peiling på om noen her inne har den. Mye påkostet både ut og invendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mfh-e39 Skrevet November 25, 2010 Forfatter Share Skrevet November 25, 2010 ingard sin er meget pen syntes jeg Mulig d, personlig anser jeg ikke e34 som noe annet enn en 5serie i puberteten. Fæl Men som både min og andres mening tlsier, så er smaken forskjellig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 hehe, hadde jeg så vist hvem som hadde eid den, så hadde jeg jeg holdt det for meg selv Men ett tips er vell å sende regnr til 2282? Om du vil finne ut hvem som eier den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 Ligner veldig på en som gikk i Kristiansund for en del år tilbake? Eller er det en annen en? Husker du HVOR du solgte den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mfh-e39 Skrevet November 25, 2010 Forfatter Share Skrevet November 25, 2010 Vet hva han heter, har gjort dette for lenge siden. Men la Meg se om jeg har forstått dette riktig. Siden jeg la ut bilder og "ingard" delte sin mening, men om jeg svarer er jeg drittsekk.. Hehe.. Jaja . Interessant.... Altså, jeg går ikke inn i andres tråder og slenger dritt, men og svare i sin egen tråd er tabu. Skjønner?? Om han ikke liker bakfangeren min, så er jo det greir, men da må det være lov å fortelle at det verste jeg vet er stylede pinglebiler som ser ut som de kan fly , når faktum er at de bruker et kalenderår på 0-100 . Jeg synes min 530da er tragisk lat, hjelper ikke å style den nedenom og hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå