Glenglen Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mfh-e39 Skrevet November 25, 2010 Forfatter Share Skrevet November 25, 2010 Ligner veldig på en som gikk i Kristiansund for en del år tilbake? Eller er det en annen en? Husker du HVOR du solgte den ? Endelig noen som holder seg til Topic. Stemmer dette, den gikk i Kristiansund. Jeg kjøpte den derfra. Da var det annen bakfanger(med eksosen ut i midten bak) og skjørt. Samt at den gikk med lexuslykter og vinge den gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 Riktig.. Heter vel Nathan eller noe sånn som hadde den?? Den ligner også veldig på en som har gått her ute, men ser du skriver at det er en 325, å den som gikk her ute var vel 320, så da er det nok ikke den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mfh-e39 Skrevet November 25, 2010 Forfatter Share Skrevet November 25, 2010 Han het Natha *(asiatisk kar) , og det er en 325 ja. Hadde bilen i litt over ett år, og trooooor jeg vet hvilken motor jeg hadde . var 325i , ikke vanos, men den hadde i det minste hvassere kammer og et jævlig pent effektanlegg. Vet den er på sørlandet nå.. Jeg solgte den til hamar for ca 2 år siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 Natha var det ja.. Skulle egentlig kjøpe en E30 av han for en haug med år tilbake ! Han har vel vært kjent for å passe på bilene sine, men hadde noe ingen andre hadde Hehe, jada, mistenker ikke at du hadde trodd noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mfh-e39 Skrevet November 25, 2010 Forfatter Share Skrevet November 25, 2010 Var en jæklig god bil, utrolig bra stand, hadde gått 185k da jeg kjøpte den. Jeg kjøpte den egentlig for å bevise ovenfor noen bmw fanatikere her oppe at det ikke var dyrere å kjøre 325i enn 318is.. Fikk bevist poenget mitt, solgte bilen, og ble bmw frelst selv.. hehe. Sånn kan d gå. Så nå har jeg min andre bmw. og som primærbil, blir det vel antagelig ikke noe annet merke. Når vi snakker sportsbiler m.m. vender saken seg noe selvfølgelig, men komfort, støy, kjøreopplevelse.. Joa.. da blir d bmw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 Hehe, poeng der Nei du får lete videre å se om den finnes hos noen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 Var en jæklig god bil, utrolig bra stand, hadde gått 185k da jeg kjøpte den. Jeg kjøpte den egentlig for å bevise ovenfor noen bmw fanatikere her oppe at det ikke var dyrere å kjøre 325i enn 318is.. Fikk bevist poenget mitt, solgte bilen, og ble bmw frelst selv.. hehe. Sånn kan d gå. Så nå har jeg min andre bmw. og som primærbil, blir det vel antagelig ikke noe annet merke. Når vi snakker sportsbiler m.m. vender saken seg noe selvfølgelig, men komfort, støy, kjøreopplevelse.. Joa.. da blir d bmw. Det blir ikke japse altså, slik som resten av oppdalingene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 Var en jæklig god bil, utrolig bra stand, hadde gått 185k da jeg kjøpte den. Jeg kjøpte den egentlig for å bevise ovenfor noen bmw fanatikere her oppe at det ikke var dyrere å kjøre 325i enn 318is.. Fikk bevist poenget mitt, solgte bilen, og ble bmw frelst selv.. hehe. Sånn kan d gå. Så nå har jeg min andre bmw. og som primærbil, blir det vel antagelig ikke noe annet merke. Når vi snakker sportsbiler m.m. vender saken seg noe selvfølgelig, men komfort, støy, kjøreopplevelse.. Joa.. da blir d bmw. Det blir ikke japse altså, slik som resten av oppdalingene? +1! Virker mere som en Honda Civic mann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mfh-e39 Skrevet November 25, 2010 Forfatter Share Skrevet November 25, 2010 Hehe. Hei Jonas. Sportsbil? JO! Selvfølgelig snakker vi japse! Du har da sett gamlebilen min du da? Desverre fikk jeg et infall og solgte den.. Har ALDRI angret så bittert på noe før, men samtidig har jeg en 1970 skyline stående som jeg er lysten på å begynne med. (da snakker vi laaaangtidsprosjekt) Og intil videre er jeg lykkelig eier av min e39, fungerer helt utmerket, så lenge jeg slipper kjøre forbi trailere og lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpinab10biturbo Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 ingard sin er meget pen syntes jeg Mulig d, personlig anser jeg ikke e34 som noe annet enn en 5serie i puberteten. Fæl Men som både min og andres mening tlsier, så er smaken forskjellig E34 5 serie i puberteten..den var jammen ut tengt.. ja ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mfh-e39 Skrevet November 25, 2010 Forfatter Share Skrevet November 25, 2010 Drit i 5 serie diskusjonen nå da Jeg synes e34 er den styggeste bilen i verden, værre enn citroen cx. Ferdig m det. Hold dere til topic, eller lag en ny tråd om hva som er styggest e.l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 Skal ikke hive meg inn i denne diskusjonen, meen.. må få si at du ber litt om det når du skriver det du gjorde på et bmw forum... Kjenner ikke til gamlebilen din desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mfh-e39 Skrevet November 26, 2010 Forfatter Share Skrevet November 26, 2010 Ot igjen ja, moderator noen steder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trulS Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 Denne bilen er i stavanger nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå