leif harald Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Skrevet Mars 21, 2011 Rette siden du liksom Hvorfor har du sladda huset? Flau? Hehe Får jeg gidder ikke å legge ut bilde av et hus jeg har planer om å bygge før søknaden er gokjent hoss komunen
sladjan Skrevet Mars 21, 2011 Skrevet Mars 21, 2011 Digg du skal bygge så stor garasje Hadde jeg vært deg ville jeg hatt denne løftebukken under sterk vurdering, tar ingen plass nesten og er utrolig praktisk i forhold til en vanlig 2søyler.
Spiritus Sancti Skrevet Mars 21, 2011 Skrevet Mars 21, 2011 De er sikkert billige da? Mye koster sånne? Hvor får man kjøpt de?
leif harald Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Skrevet Mars 21, 2011 Selger slike i bergen, har vurdert de. Men ble for dyrt. fikk pris på 65 000. Men så må det graves 3meter ned også, noe som blir uaktuelt for meg siden jeg har fjell. blir en dyr løftebukk isåfall
sladjan Skrevet Mars 21, 2011 Skrevet Mars 21, 2011 Selger slike i bergen, har vurdert de. Men ble for dyrt. fikk pris på 65 000. Men så må det graves 3meter ned også, noe som blir uaktuelt for meg siden jeg har fjell. blir en dyr løftebukk isåfall Åj, var så dyre ja! Fy faen det er en god del penger....trodde kansje de kostet rundt 25000 eller noe. Men er helt geniale og 10ganger mer praktisk enn vanlige 2søylere
bmwrasaren Skrevet Mars 21, 2011 Skrevet Mars 21, 2011 Er det Google SketchUp du bruker når du tegner huset og garasjen?
bmw cab Skrevet Mars 22, 2011 Skrevet Mars 22, 2011 Garasjen min er på 85 kvm.Det er ink hems/kontor/spillrom/furtebue over hele garasjen.Har dobbelport.Har spotter i hele taket,både i hems og taket nede i garasjen.Har 6 armaturer,to i taket,og 2 på hver av langveggene.Har lagt skjulte lufttrykks rør på begge langsidene av garasjen,slipper å dra den jævla slangen rundt hele garasjen,og har en rull midt i veggen som jeg kan bruke ved behov.Ligger strøm utenfor garasjen,og endel kontakter i garasjen,husker ikke antall i huet nå.Alle kurser er på 30a.Kompressor er satt under trapperommet..Har ikke gjort noe med golvet ennå,vil legge fliser etterhvert.Og det er skjulte høytalere i taket,alt blir spilt fra kontoret oppe.. Et lite tips,kanskje et dyrt tips.Men kjøp deg en varmepumpe,funker som bare faen.Det gjør også jobben som en avfukter,så man slipper at bilene ruster opp etterhvert.Og det er en digg varme om vinteren,og svalt om sommeren..Så har jeg el dobbel port.Og nei,garasjen blir ikke kald selv om porten går opp litt.Har aldri merket det..Skal lage en tråd om min garasje snart jeg å,eller bare legge ut bilder,for se.
BMWPower Skrevet Mars 22, 2011 Skrevet Mars 22, 2011 Digg du skal bygge så stor garasje Hadde jeg vært deg ville jeg hatt denne løftebukken under sterk vurdering, tar ingen plass nesten og er utrolig praktisk i forhold til en vanlig 2søyler. Denne var jo genial Skal vurderes sterkt! Hvem i Bergen selger disse? Lurer på om det er mulighet å få byttet litt eksos, mellomakslinger, girkasse osv, med denne typen. Hadde såfall spart mye plass i garasjen.
leif harald Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Skrevet Mars 22, 2011 Digg du skal bygge så stor garasje Hadde jeg vært deg ville jeg hatt denne løftebukken under sterk vurdering, tar ingen plass nesten og er utrolig praktisk i forhold til en vanlig 2søyler. Denne var jo genial Skal vurderes sterkt! Hvem i Bergen selger disse? Lurer på om det er mulighet å få byttet litt eksos, mellomakslinger, girkasse osv, med denne typen. Hadde såfall spart mye plass i garasjen. Fossdal i bergen http://www.fossdal.no/dokumenter/RAV_11 ... senket.pdf Jeg skal ikke uttale meg om slike bukker, enese positive er at man kan bytte hjul på bilen..
BMWPower Skrevet Mars 22, 2011 Skrevet Mars 22, 2011 Det er jo faktisk litt plass å gå under bilen her. Får sikkert byttet litt eksos, mellomaksling osv. Eller??
RoaldJ Skrevet Mars 22, 2011 Skrevet Mars 22, 2011 kjenner en som har slik(den siste) i garasjen. jobber mye på den, og tar allslags jobber.. girkasser på for og bakhjulstrekk, dempere, div. i forstell, servicer, register ++++ no problem det sier han.. løfter til og med transportere og større suv`er uten problem. sparer masse plass..
BMWPower Skrevet Mars 23, 2011 Skrevet Mars 23, 2011 Vil også tro en får gjort en del med denne. Selvsagt er en 2 søyler best, men tar mye plass i en dobbelgarasje... Er jo veldig ok og kunne parkere bilen midt i garasjen når du skal jobbe med den, polering osv. Hmm..
M|Fjeld Skrevet Mars 23, 2011 Skrevet Mars 23, 2011 Lurer på om det er mulighet å få byttet litt eksos, mellomakslinger, girkasse osv, med denne typen. Hadde såfall spart mye plass i garasjen. De funker knall til bytte av girkasse, mellomaksling, eksos og lignende arbeid Hadde heller hatt denne i garasjen da de tar mye mindre plass og fungerer like bra som en to-søyler
Odd-M Skrevet Mars 23, 2011 Skrevet Mars 23, 2011 Problemet med slike kanalløftere er at de gjerne er konstruert for alle typer personbiler, også småbiler med kort akselavstand. Kommer man da med en større bil med lang akselavstand, f.eks 5-serie, så når ikke løftebrettet begge jekkepunktene. De som jobber på verkstedene gir F og løfter direkte på kanalen i stedet, men det har jeg ikke mye sans for. Opplevd dette flere ganger med min forrige E39.
BMWPower Skrevet Mars 24, 2011 Skrevet Mars 24, 2011 Problemet med slike kanalløftere er at de gjerne er konstruert for alle typer personbiler, også småbiler med kort akselavstand. Kommer man da med en større bil med lang akselavstand, f.eks 5-serie, så når ikke løftebrettet begge jekkepunktene. De som jobber på verkstedene gir F og løfter direkte på kanalen i stedet, men det har jeg ikke mye sans for. Opplevd dette flere ganger med min forrige E39. Nå skal jeg bruke den privat i garasjen, så det er ikke et problem. Jeg gir ikke F i sånne ting Uansett, det må vurderes isteden for en 2 søyler. Skal innom noen plasser som har montert slike og 2 søyler i garasjen, så får jeg ta en vurdering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå