///christian Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 Heisann. Endelig fikk jeg tilbake lappen igjen, så etter litt om og men så ble det fornyelse av bilparken. Valget falt på en E46 320d 2000 mod. Ikke den største motoren, men synes faktisk det er en ganske så behagelig motor, med greit moment. Så passer det ganske så godt med tanke på at jeg må roe ned kjøringen litt.. Men chip kommer vel med tiden, forslag? Av utstyr så er det, xenon, skinninteriør, xenon, navi (den lille), el. vindu fram, klima, varme i seter osv... Det vanlige igrunn. Ellers så er det coilovers kombinert med gs-felger. Kommer ikke på hva de heter i farten. Meeen det er jo ikke bare fryd og gammen heller.. Må skifte veivhusventilasjon etterhvert, viberasjonsdemper på reima, venstre motorfeste, tempmåler til ute, samt føler for turbotrykk.. Mister trykket noen ganger, så kommer det tilbake... Kom gjerne med ris og ros! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 Gratulerer med en veldig flott E46! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriscross Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 Så vanvittig tøff ut, gratulerer med ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 Flott bil:) grattis:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet November 29, 2010 Forfatter Share Skrevet November 29, 2010 Takk for kommentarene alle sammen! Men har et problem, etter litt kjøring, så mister jeg turbotrykk, så plutselig så kan jeg få det tilbake igjen. Dette avhenger ikke noe av turtallet, skjer bare helt plutselig. Forrige eier mente dette var turbotrykk sensoren? Noen som har formening om dette? Mvh. Christian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 denn var tøff Gratulerer! 2liter diesel er en fin kombinasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2010 Hei. Har nå fått skifta kjøleveske, sveisa om EGR-røret ved ventilen, og skifta termostat/hus. Blir skifte av veivhusventilasjon når jeg kommer tilbake til trøndelag. Så er det vel på tide og skifte til vintertøflene også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 Grattis med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Var det deg jeg så på madlaveien i dag, i lyskrysset med uno-x? Kjørte motgående og svingte opp mot den gamle stadion i en a4. Så veldig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Desember 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2010 Var det deg jeg så på madlaveien i dag, i lyskrysset med uno-x? Kjørte motgående og svingte opp mot den gamle stadion i en a4. Så veldig bra ut! Stemmer meget bra det! Må bruke søndagen litt fornuftig å vaske bilen Hvorfor kjører du ikke bimmer'n da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Desember 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2010 Må vel legge om til vintertøflene imorgen.. Så blir det 120 mils tur hjem på fredag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Var det deg jeg så på madlaveien i dag, i lyskrysset med uno-x? Kjørte motgående og svingte opp mot den gamle stadion i en a4. Så veldig bra ut! Stemmer meget bra det! Må bruke søndagen litt fornuftig å vaske bilen Hvorfor kjører du ikke bimmer'n da? Snudde meg litt ekstra når jeg så deg, så meget bra ut Søndager er en bra dag å gjøre det på Gjor også det i dag, og det var grunnen for at jeg ikke kjørte den.. får vel bare si pokkers takluke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Desember 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2010 Var det deg jeg så på madlaveien i dag, i lyskrysset med uno-x? Kjørte motgående og svingte opp mot den gamle stadion i en a4. Så veldig bra ut! Stemmer meget bra det! Må bruke søndagen litt fornuftig å vaske bilen Hvorfor kjører du ikke bimmer'n da? Snudde meg litt ekstra når jeg så deg, så meget bra ut Søndager er en bra dag å gjøre det på Gjor også det i dag, og det var grunnen for at jeg ikke kjørte den.. får vel bare si pokkers takluke Takk igjen! Vi må ta et bimmersmeet før jeg drar nordover da, drar fredag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 den var fin Behold lappen nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 Takk igjen! Vi må ta et bimmersmeet før jeg drar nordover da, drar fredag.. Høres ikke dumt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå