aottesen Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 Etter å ha montert på førersiden, så virket det helt fantastisk. Forskjellen fra halogen var som dag og natt. Så monterte jeg på passasjersiden, og så plutselig at førersiden lignet mer halogen enn LED. Er dette normalt, eller er det feil på ene pæren? Se selv: fargeforskjell på høyre / venstre side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond H. Olsen Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 Kan jo være nokke møkk eller kondens som foringer fargetempen. Eller rett og slett produksjonsfeil på ene dioden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet November 27, 2010 Forfatter Share Skrevet November 27, 2010 Får ta den ut igjen ... når sommeren er her. Må av med hjulet, ut med innerskjermen .. og så er det fritt frem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 Tror jeg ville tatt kontakt med de der du kjøpte, vist bilde og si du skal få nye:) ser jo stor forskjell, men ble bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet November 27, 2010 Forfatter Share Skrevet November 27, 2010 Ja, ble dritfornøyd med forskjellen, men det er irriterende å vite at det er forskjell fra høyre og venstre. Ser jalla ut. Har forsøkt å få tak i nettbutikken i fire dager nå, men han (sier han, siden jeg antar det er et enkeltmannsforetak) har sunket i jorden. Ser det er flere på forumet som klager også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fjeldal Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 Kontakt dem du kjøpte pærene av. jeg hadde akkurat samme problem med mine. Ble drit fornøyd når jeg testa den ene sida, så når jeg satt i på den andre så de helt forskjellige ut. Jeg fikk sendt alle pærene i retur å fikk pengene igjen. kjøpte nye på Ebay, da fikk jeg like som ble utrolig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet November 27, 2010 Forfatter Share Skrevet November 27, 2010 Men, jeg finner ingen 5W kit på eBay... 3W kittene blir nesten usynlige i dagslys med CCFL-ringer Dessuten er det sinnsykt greit å ha garanti på slikt (..ikke at jeg ser fordeler med det i denne saken ennå da). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 Men, jeg finner ingen 5W kit på eBay... 3W kittene blir nesten usynlige i dagslys med CCFL-ringer Dessuten er det sinnsykt greit å ha garanti på slikt (..ikke at jeg ser fordeler med det i denne saken ennå da). Se her du:) http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E87- ... ccessories Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå