helland Skrevet Februar 29, 2012 Skrevet Februar 29, 2012 skulle akkurat til å si det samme ang dumpen
kest Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Skrevet Mars 2, 2012 Spent på hvor lenge du holder ut med den dumpventilen der jeg.Hadde akkurat samme på min en stund og den er rimelig bråkete av seg, høres ut som et eneste stort blås. Har den fortsatt liggende, med cnc frest flens som er bolt-on på M102 med original by-pass ventil, i tilfelle noen trenger. Men ja, spennende prosjekt og morsomt at du holder til litt "lokalt". Takker skulle akkurat til å si det samme ang dumpen Hehe da var det jo bra at jeg kjøpte den og ikke den andre bestselgeren de hadde med to trakter på om det blir for mye vil vise seg når jeg har prøvd den, men hører hva dere sier jeg synes filtrene og er jævlig store. Det viktigste i den bestillingen var rådene selvfølgelig Du har jaggu litt "lørdagssnadder" der ja... Husk bilder av motorjobben Ja det er jo en fin begynnelse bilder skal jeg huske og ta. Blokk,topp og turboer før resturering den propellen der? står det ford påd en? jeg trenger Det kan jeg sikkert gå og se, men tviler på det,jeg sir fra om det gjør det
Glema Skrevet Mars 2, 2012 Skrevet Mars 2, 2012 Steike for ett prosjekt. Har ikke sett detta før, men her ska det jaggu følges med
kest Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Skrevet Mars 5, 2012 Takker De siste dagene har jeg skrudd på snøscooter, klarte og varmeskjære den to ganger så det ble stempel bytte med nye stempelringer,pakninger,plugger og lager+ ny reim til kjølevifte. Jeg måtte og hone begge sylindrene, første timen etter "overhaling" har godt bra så må vel ta det rolig i et par timer til, håper det holder så jeg slipper og bruke tid og penger på den sure snøscootern blir vel nytt leketøy neste sesong.
launcher Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 får håpe du ikke e færdi innkjørt før delan t min kommer ..hehe håpe været hold sæ... e vel rimeli hardt underlag no??
kest Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Skrevet Mars 5, 2012 Blir innkjørt i løpet av dagen Ganske hart noen plasser men i skogen er det fine forhold. Det ser jo greit ut de nermeste dagene men neste uke ser ikke like bra ut http://www.yr.no/sted/Norge/Troms/Balsf ... arsel.html Så du må raske på vist det skal bli kjøre tid.
kest Skrevet Oktober 28, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2013 Bestemt meg for at dette blir bane bil. Fikk tak i M106 stempler fra en her på forumet
kest Skrevet Oktober 28, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2013 Fikk satt motor blokka i stativet i dag så da er det bare og komme seg i gang.
kristofferolsen Skrevet Oktober 28, 2013 Skrevet Oktober 28, 2013 gleder meg til og se ossen dette fungerer når du blir ferdig . bare og stå på videre ! Fikk satt motor blokka i stativet i dag så da er det bare og komme seg i gang.
kest Skrevet Oktober 31, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2013 Rengjøring av toppen. Det står enda 5 ventiler montert på som jeg skal ta av, Så må jeg bore ut 4 skruer som er brekt av inni på eksos siden og erstatte disse med nye bolter. Når jeg har gjort det blir jeg og dra innom skolen jeg gikk på som ungdom og høre om de kan på ta seg og plane å porte toppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå