Kvasi Skrevet November 26, 2010 Skrevet November 26, 2010 Jeg har kjøpt en LC1 som har stått i en bil i etpar timer og kun vært tilkoblet pc, og montert denne i bilen min sammen med et nytt digitalt instrument jeg har kjøpt løst. Har fulgt skrittene på hjemmesiden til innovate skritt for skritt underveis men et eller annet stemmer ikke. Sensoren i downpipen blir ikke varm og det står 14.6 på måleren hele tiden når tenninga er på, og også når motoren er i gang. Resetfunksjonen forandrer heller ikke på noe. Noen som har en quickfix i ermet?
ehrnst Skrevet November 26, 2010 Skrevet November 26, 2010 Du har kanskje glemt jordinga til "heating"? Blå mener jeg. Om du kobler den til pc er det lettere. Du kan kalibrere den ved å plugge ut sensoren med tenning på, skru av, koble sammen og på med tenning. Eller ved å koble den knappen osv. Men koble deg til med pc så ser du hva som skjer
Kvasi Skrevet November 26, 2010 Forfatter Skrevet November 26, 2010 Neida, jeg har tom plukket i biter dashen en gang til i dag i 12 minus og gått over alle koblingene. Men takk for trikset med å koble den av med tenning på, det visste jeg ikke om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå