Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 2 soners klima-anlegg i bilen og innimellom blåser det kald luft på passasjer siden og varm luft på fører siden (jeg skal ha det varmt)

Alt begynte med at det plutselig tok så lang tid før det kom noe varme inn i bilen, motoren får arbeidstemp relativt fort, men det tar lang tid før det begynner å blåse varmt. så jeg prøvde å slippe ut luft av systemet med lufteskruen på radiatoren, da begynte det å blåse godt og varnt i bilen i ca 5-10 min før den bestemte seg for å nesten koke, og etter det blåser den bare kaldluft på passasjersiden innimellom både på ruta, i midten og ved beina

Max* knappen funker heller ikke

hva skjer? evt termostat?

Skrevet

noen andre som kan hjelpe meg, må bestille deler før klokka 1500 i dag, så trenger konkrete svar kan ikke basere meg på teorier

Skrevet
du tipper luft i systemet eller at det er termostat/termostathus?

har luftet sikkert 100 ganger?

Nettop tipper luft i systemet og att årsak KAN være termostat hus

MEN er ikke mulig for noen her inne å gi konkrete svar 1000 ting som kan være årsak, når en spør på ett forum så får en som regel mange forsjellige svar da alle har hatt egne erfaringer.

Svar er ment som tips til ting å sjekke.

du sier du har luftet 100 ganger , hvorfor???? viss det er PGA att det faktisk er luft i systemet så kan du håpe det er så enkelt som termostathus eller utett slageklemme, i verstefall har du def toppakning.

Hilsen

Terje

Skrevet

da var det midlertidig i orden, det funket bedre når jeg fikk på litt frostvæske #-o

gjenstår å se om den forblir i systemet eller lekker ut et sted

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...