hao Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 Noen som kan si noe om disse felgene? Er det noe orginalt eller? Var på bilen da jeg kjøpte den? Det står på 225/45 18" Bud? Kan noen gi tips om pris? Er det dyre felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 Det der er E60 M5 felger. Om det er originale eller kopier klarer jeg ikke å tyde utav de bildene der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 Disse mener jeg er orginale ? trodde ikke kopiene hadde ingravert M logoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 Disse mener jeg er orginale ?trodde ikke kopiene hadde ingravert M logoen Logoen er ikke inngravert. Det er en slags tykke klistremerker. hadde akkurat de samme på mine m kopi felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 er det klister merker ? aah, da må jeg si meg svært usikker. burte stå bakpå felgen som på RH felgene mine, har hele tiden gått å trodd det var AC felger hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 skal stå en ''kode'' på innsiden av felgene om dei er ekte ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet November 27, 2010 Forfatter Share Skrevet November 27, 2010 er det klister merker ? aah, da må jeg si meg svært usikker. burte stå bakpå felgen som på RH felgene mine, har hele tiden gått å trodd det var AC felger hehe Merkene er støpt inn i felgenene Har ikke sett på innsiden. 20 kalde ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 Kan umulig være originale det der.. M5 felger ble levert til M5, som har ett helt annet innpress enn E36 som de står på nå.. Om det hadde vert originale felger hadde de stukket langt utom hjulbuene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 Kan umulig være originale det der.. M5 felger ble levert til M5, som har ett helt annet innpress enn E36 som de står på nå.. Om det hadde vert originale felger hadde de stukket langt utom hjulbuene.. Enig. Felgene ligner en del på style 166 som ble levert til E60 M5 og E63 M6, men disse ble så vidt jeg vet kun laget i 19". For meg ser felgene til hao ut som replicafelgene som bl.a. Eiker Motorshop selger. Prisen er vel i så fall rundt en tusenlapp pr. felg ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 Merkene er støpt inn i felgenene Det er fordypninger støpt inn i felgene der merkene skal sitte. Merkene er klistremerker, som nevnt tidligere i tråden. Kan kjøpes på ebay for en hundrelapp, så de er ikke noen garanti for at felgene er originale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2010 Hva skal jeg se etter på innsiden for å garantere at de er ekte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 Hva skal jeg se etter på innsiden for å garantere at de er ekte? Er ikke vits å se inni felgene, de er ikke ekte Om du likevell vil ta deg bryet ser du etter en bmw-logo.. Ikke let for lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eijak4 Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 Hva skal du ha for felgene og hva er ET? Passer vel til E46 2005 vel? 330cd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Desember 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2010 Hva mener du med ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eijak4 Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 innpress. et 35 eller 40 eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå