sparky23 Skrevet November 27, 2010 Skrevet November 27, 2010 tenkte jeg skulle bytte batteri på kjerra etterhvert, siden det har litt vansker med å starte bilen nå på vinteren og er nok litt gammelt tipper jeg. Hvor stort batteri bør jeg ha i bilen? og er det noen som passer bra baki? Og er det noe spesielt jeg bør huske på når jeg skal skifte det?
tordah Skrevet November 27, 2010 Skrevet November 27, 2010 se på det gamle batteriet ditt, og noter Ah tallet. deretter går du dit du vil kjøpe nytt batteri, så sier du at du skal ha et batteri sim matcher Ah-tallet på det gamle batteriet
sparky23 Skrevet November 27, 2010 Forfatter Skrevet November 27, 2010 nytt batteri er bestillt og kommer over helgen til en butikk nær deg Men er det bare å bytte, eller kan det bli noe krøll med div elektronikk?
Fliid Skrevet November 27, 2010 Skrevet November 27, 2010 Bare å bytte. Du må stille klokken på nytt, det er hva som kommer til å krølle av elektronikken.
e3978 Skrevet November 27, 2010 Skrevet November 27, 2010 Bare å bytte. Du må stille klokken på nytt, det er hva som kommer til å krølle av elektronikken. Er det seriøst bare klokken som tilter??? Har hørt av et bmw-verksted at man måtte programmere tilbake etterpå
PIIIPower Skrevet November 27, 2010 Skrevet November 27, 2010 ikke e39, ser at noen E6x bla. trenger/bør stikke innom ett verksted
tordah Skrevet November 28, 2010 Skrevet November 28, 2010 på vw trenger vi aldri å programmere komponenter på nytt.. det er bare hvis vi bytter noe.
PIIIPower Skrevet November 28, 2010 Skrevet November 28, 2010 på vw trenger vi aldri å programmere komponenter på nytt.. det er bare hvis vi bytter noe. Vel.. min tidligere 2001 passat hadde mindre ekektro og styring enn min nåværende 96 520i så det kan jo si sitt Bollis69 reagerte på dette 1
sparky23 Skrevet November 28, 2010 Forfatter Skrevet November 28, 2010 på vw trenger vi aldri å programmere komponenter på nytt.. det er bare hvis vi bytter noe. Vel.. min tidligere 2001 passat hadde mindre ekektro og styring enn min nåværende 96 520i så det kan jo si sitt Touché
morten90 Skrevet Desember 22, 2010 Skrevet Desember 22, 2010 okai! fint så langt men vet noen om en bra og bilig batteri type som jeg kan bestille, trenger å skifte batteriet på bilen, fant ut at det sitter i den orginale batteri og den er siden 1999 så tror den er ganske gammalt. hvil ha en som er bra type og like god som en orginale bmw batteri og gjerne bedre. jeg vil bytte ut er grunnen siden bilen taper strøm ganske fårt så fikk høre enten det er batteri eller er det noe annet som stjeler strøm, mer info angående den saken! takk!
Torbjørn E39 Skrevet Desember 22, 2010 Skrevet Desember 22, 2010 okai! fint så langt men vet noen om en bra og bilig batteri type som jeg kan bestille, trenger å skifte batteriet på bilen, fant ut at det sitter i den orginale batteri og den er siden 1999 så tror den er ganske gammalt. hvil ha en som er bra type og like god som en orginale bmw batteri og gjerne bedre. jeg vil bytte ut er grunnen siden bilen taper strøm ganske fårt så fikk høre enten det er batteri eller er det noe annet som stjeler strøm, mer info angående den saken! takk! Kjøpte nylig nytt batteri til min -99 525tds og kjøpte det på biltema. Kjøpte et vedlikeholdsfritt på 100Ah med garanti på 4 år og betalte 1299,- om jeg ikke husker feil. Er vel 85Ah som er normalt for bilen min men villa ha litt større...
Kjell Z3 Skrevet Desember 23, 2010 Skrevet Desember 23, 2010 Min E39 523iA har 100 Ah, kan kanskje variere størrelse etter utstyr?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå