jensemann23 Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 Det kakler i gearkassen når bilen står i fri. Det slutter hvis jeg trykker inn clutchen eller hvis jeg dytter girspaken mot et av gearene når den står i fri. Det er heller ingen ulyd når bilen er kald, det kommer først når den er skikkelig varm. Jeg har sjekket oljen på gearkassen, riktig nivå og fin farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 Dette er ikke uvanelig på bmw.. hadde samme problemet selv på en av bmw jeg hadde!.. er kun utløselageret. ikke noe farlig igrunn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet November 27, 2010 Forfatter Share Skrevet November 27, 2010 ja det var det jeg mistenkte. MEn hvorfor er det kun når den blir varm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 Det er jeg usikker på ... men tipper værtfall at det er utløselageret.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 ja det var det jeg mistenkte. MEn hvorfor er det kun når den blir varm? Fordi da er oljen på girkassen blitt litt tynnere, og skranglingen i diverse komponenter i girkassen fremkommer først da. Jeg mener da selvsagt at det IKKE er utløser lageret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forbiss Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 Eg har dette i min e34 og der er det girkassa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå