oveerlend Skrevet Desember 10, 2010 Forfatter Skrevet Desember 10, 2010 Fan så rart. Nå når eg skal måle railsensor har eg plutselig ikkje hatt startproblem på flere dager. Er ikke det typisk?? Hmmmm.....
oveerlend Skrevet Desember 10, 2010 Forfatter Skrevet Desember 10, 2010 Er det noe som har blitt forandret da? Nei, er ikke det heller. Men har noen ganger vert bedre og noen ganger verre før også. Tipper det blir trøbbel igjen ganske snart.
oveerlend Skrevet Desember 20, 2010 Forfatter Skrevet Desember 20, 2010 Da var problemet der igjen, fikk målt spenningen ut fra midtledningen på railsensor under kinning, og den var 1,5Volt, noen som skal bety at jeg har mer enn nokk trykk i railen. Har man over 0,8Volt skal det vere nok til at den starter. Snakken med han på diselgrossisten igjen, og da mente han jeg burde bytte kam og veivaksel sensorene. Så nå er di bestilt nye. Om flere lurer på eller trenger og vite noe mer om utmåling av railsensor er det bare å spørre.
oveerlend Skrevet Desember 20, 2010 Forfatter Skrevet Desember 20, 2010 Da var problemet der igjen, fikk målt spenningen ut fra midtledningen på railsensor under kinning, og den var 1,5Volt, noen som skal bety at jeg har mer enn nokk trykk i railen. Har man over 0,8Volt skal det vere nok til at den starter.Snakken med han på diselgrossisten igjen, og da mente han jeg burde bytte kam og veivaksel sensorene. Så nå er di bestilt nye. Om flere lurer på eller trenger og vite noe mer om utmåling av railsensor er det bare å spørre. Hva kostet disse? kostet ca 1200 for hver på gs bildeler. har du samme symptom?
oveerlend Skrevet Desember 21, 2010 Forfatter Skrevet Desember 21, 2010 Om det er noen som har problemer med noe innen disel anbefaler jeg og gå inn på diselgrossisten (www.diselgrossisten.no) eller ringe dem. Har billege deler til diselmotorer, og er suveren på kundebehandling og sitter på enormt med erfarin virker det som.
oveerlend Skrevet Desember 21, 2010 Forfatter Skrevet Desember 21, 2010 Om det er noen som har problemer med noe innen disel anbefaler jeg og gå inn på diselgrossisten (http://www.diselgrossisten.no) eller ringe dem.http://www.invenit.no/subdet28.htmHar billege deler til diselmotorer, og er suveren på kundebehandling og sitter på enormt med erfarin virker det som. beklager det over var feil nettadresse, her er den rette: http://www.invenit.no/subdet28.htm
oveerlend Skrevet Desember 30, 2010 Forfatter Skrevet Desember 30, 2010 da har jg skifta kamakselsensor og veivakselsensor, og alt ser ut til og fungere fint nå
engen90 Skrevet Desember 30, 2010 Skrevet Desember 30, 2010 Det er ikke umulig at en temp sensor funker som den skal på kald motor, men begynner og kødde når motor er halvvarm. Det pleier også å være en sensor for tempenmåler i bilen og en annen for styreenheten. Men om problemet ikke dukker opp igjen er det jo greit.
oveerlend Skrevet Desember 31, 2010 Forfatter Skrevet Desember 31, 2010 Det er ikke umulig at en temp sensor funker som den skal på kald motor, men begynner og kødde når motor er halvvarm. Det pleier også å være en sensor for tempenmåler i bilen og en annen for styreenheten. Men om problemet ikke dukker opp igjen er det jo greit. skifta tempsensoren og, når eg skifta dei to andre. er ein felles for inne i bilen og ecu. har fire ledninger inn på seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå