Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenkte det va på tide me ein lite oppdatering ette gammalt, siden eg har eit par prosketer på gang.

har for tida 4 e30`er , så har litt å bruka tio på :P

handla meg nett ein e30 m3 og så ska får seg ein liten overhaling og lakk før sesongen starte igjen:)

holde og på å montera i samen ein 325i som eg strippa heilt ned, sveiste rust og har lakka. denna har eg hat tråd på innpå her før.

det er dessa to så er mest prioriter om dagen slik at begge ska bli ferdig te våren, for har holdt på me turbo bygg te den spygrønne e30`en min i sommar som nå e ferdig.

pi730hvai642ojwdtu6a.jpg

garsjen me 2 av gliso parkert :P

8yh5if5mg35vitaedv9c.jpg

5ema29dlar5a8hfrrb8o.jpg

ffdzbmb0nnuis9l41np2.jpg

325i `en før lakkering

negssxaginrj59ehaj7j.jpg

etter lakk:)

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

må vell legge ut info om turbo maskinen i den grønne:)

*facelift 2,5 motor rulla under 100.000km

* alle pakningane og tettningar i motor og topp er bytta

* meknomen topppakning som er 0,3mm tykkare enn orginal.

* ARP boltar

*t3 cosworth turbo m vannkjøling

*324td manifoil , er dreide adapterar for å får den til å passa på m20 topp

* tilleggsprut

* fordeler fra 320

sprutet består av ein styreenhet med justering som styrer 6 ekstra 320 dyser som er montert på undersida av innsuget. dreide alu adapter som eg fekk tigga i sinnsuget slik at det skal sjå litt

"orginalt" ut. fulerailen motte og byggast om litt siden den kom i konflikt med fordelaren. leita opp ei lista over dei ulike 320 og 323 fordelrane som er levert til m20 og fant nummerer på den fordelaren som senka tenninga nokk ved overtrykk,ein fordelar fra 323.

kjøre på 0,6 i trykk nå og det funker fint har kjørt på 0,8 og uten problemer men då holdt ikkje orginal clutch så har 618 trykkplate liggande som skal på. begynner å lade rett over 2000rpm så er ganska bra futt på lågt turtall.

Er papirer på at sist eigar som hadde senna turboen og sprutet skal ha bremsa til rundt 250 hk på 0,6 i trykk viss eg ikkje tar heilt feil, så kan tekna meg det er nåko rundt det nå og. Ska bremsa den på nytt til våren med ny turbo :)

bilder fra bygginga i sommer :

gvb9ytbhnuwllb99yflv_thumb.jpg

greit med kompisar som hjelper til:P

sdvd6x96trlqaltt5we3_thumb.jpg

w9goci1ipe9xv7d2yvw6_thumb.jpg

lgcsv2v0uzwz62nrg33p_thumb.jpg

7ko98zoqbaeznqmcu1iu_thumb.jpg

  • 3 weeks later...
Skrevet

oppdatering:

har fått gjort litt med både M3`en og 325`en dei siste vekene.

etter eg begynnte å pirke litt i M3`en så fant eg litt rust her og der:( ikkje så kjekt å finna det på ein slik bil men alt går ann å fiksa;) gammle eigaren har tydligvis ikkje merka at bakhjula hat tatt i innerhjulbuen bak på begge sider slik at boddymassen har blit slipt vekk.

har nå sveist ferdig innerhuljbuen på v.side og kitta den opp på nytt, sveist rust som var nere på høgre hjørne av bakplata, og begynt å fjerna rust som er i h.innerhjulbue bak.

får kun jobba med M3`en nåko timar i veka, ellers hadde den vore ferdig for lengst men satser på at den blir ferdig rett over nyåret og då er det rett på lakk med den :)

s2sscqx71r68vdzjyhfq.jpg

v.innerskjerm bak

f1cnon07tjxxvlr0lfvr.jpg

etter sveising og grunning

fcf3alxloyq1uc0g32zz.jpg

6v7knl6yr041bx7e9h0x.jpg

q9oz0enfrt1ei6v6jom7.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...