haraldsenracing Skrevet November 28, 2010 Skrevet November 28, 2010 tenkte det va på tide me ein lite oppdatering ette gammalt, siden eg har eit par prosketer på gang. har for tida 4 e30`er , så har litt å bruka tio på handla meg nett ein e30 m3 og så ska får seg ein liten overhaling og lakk før sesongen starte igjen:) holde og på å montera i samen ein 325i som eg strippa heilt ned, sveiste rust og har lakka. denna har eg hat tråd på innpå her før. det er dessa to så er mest prioriter om dagen slik at begge ska bli ferdig te våren, for har holdt på me turbo bygg te den spygrønne e30`en min i sommar som nå e ferdig. garsjen me 2 av gliso parkert 325i `en før lakkering etter lakk:)
316 Skrevet November 28, 2010 Skrevet November 28, 2010 Flott farge på den blå! Den spygrønne ser jævli lav ut!
haraldsenracing Skrevet November 28, 2010 Forfatter Skrevet November 28, 2010 Nya gliset har montert i alt innvenbdig i helga , så begynne på understell i veka som kjem
e30 tic Skrevet November 28, 2010 Skrevet November 28, 2010 se her ja, må legga ut noen bilder av gamla turbo oppsettet mitt og syns eg
haraldsenracing Skrevet November 28, 2010 Forfatter Skrevet November 28, 2010 ska legga ut litt bilder frå turbo bygget og info i måro me leita fram bilden frå byggingo først:)
winchester Skrevet November 28, 2010 Skrevet November 28, 2010 Må få på noen Startec baklykter på M3'en Flott samling forresten
haraldsenracing Skrevet November 29, 2010 Forfatter Skrevet November 29, 2010 er på jakt etter startec lykter viss nåken vett om så hyl ut ! takk for det
winchester Skrevet November 29, 2010 Skrevet November 29, 2010 200$ Startec, litt skadet venstre baklykt
haraldsenracing Skrevet November 30, 2010 Forfatter Skrevet November 30, 2010 må vell legge ut info om turbo maskinen i den grønne:) *facelift 2,5 motor rulla under 100.000km * alle pakningane og tettningar i motor og topp er bytta * meknomen topppakning som er 0,3mm tykkare enn orginal. * ARP boltar *t3 cosworth turbo m vannkjøling *324td manifoil , er dreide adapterar for å får den til å passa på m20 topp * tilleggsprut * fordeler fra 320 sprutet består av ein styreenhet med justering som styrer 6 ekstra 320 dyser som er montert på undersida av innsuget. dreide alu adapter som eg fekk tigga i sinnsuget slik at det skal sjå litt "orginalt" ut. fulerailen motte og byggast om litt siden den kom i konflikt med fordelaren. leita opp ei lista over dei ulike 320 og 323 fordelrane som er levert til m20 og fant nummerer på den fordelaren som senka tenninga nokk ved overtrykk,ein fordelar fra 323. kjøre på 0,6 i trykk nå og det funker fint har kjørt på 0,8 og uten problemer men då holdt ikkje orginal clutch så har 618 trykkplate liggande som skal på. begynner å lade rett over 2000rpm så er ganska bra futt på lågt turtall. Er papirer på at sist eigar som hadde senna turboen og sprutet skal ha bremsa til rundt 250 hk på 0,6 i trykk viss eg ikkje tar heilt feil, så kan tekna meg det er nåko rundt det nå og. Ska bremsa den på nytt til våren med ny turbo bilder fra bygginga i sommer : greit med kompisar som hjelper til:P
haraldsenracing Skrevet Desember 20, 2010 Forfatter Skrevet Desember 20, 2010 oppdatering: har fått gjort litt med både M3`en og 325`en dei siste vekene. etter eg begynnte å pirke litt i M3`en så fant eg litt rust her og der:( ikkje så kjekt å finna det på ein slik bil men alt går ann å fiksa;) gammle eigaren har tydligvis ikkje merka at bakhjula hat tatt i innerhjulbuen bak på begge sider slik at boddymassen har blit slipt vekk. har nå sveist ferdig innerhuljbuen på v.side og kitta den opp på nytt, sveist rust som var nere på høgre hjørne av bakplata, og begynt å fjerna rust som er i h.innerhjulbue bak. får kun jobba med M3`en nåko timar i veka, ellers hadde den vore ferdig for lengst men satser på at den blir ferdig rett over nyåret og då er det rett på lakk med den v.innerskjerm bak etter sveising og grunning
G-RACING Skrevet Desember 20, 2010 Skrevet Desember 20, 2010 Morro lesing, ser bra ut, fortsett med bilde oppdatering
bmwe30is Skrevet Desember 21, 2010 Skrevet Desember 21, 2010 hvor mye måtte du ut med for M3`en, om det er lov å spør ser bra ut. jeg var hos deg å kjøpte en gn125 for noen år siden tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå