dram1983 Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 Er dørhåntak på e39 bare no dritt? 2 gangen jeg har klart å knekke det nå.. Døra hadde fryst igjen, så tok litt ekstra i, men ikke hardt.. Og skjedde med en gang... Er det vanskelig å bytte den? Er førerdør det er snakk om.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 Innvendig eller utvendig? Innvendig er det bare å skru ut den ene midtre skruen og vippe at vaieren. Utvendig må du ta av proppen ved dørkarmen, og dytte klipsen som holder dørhåndtaket i bunnen innover, slik at du kan vippe det ut. Er litt tricky å komme til, men går ganske lett. Har sett at mange knekker de innvendige, men har aldri gjort det selv. Smør døra di, både låsene og listene, så fryser den ikke heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 Jeg har hørt om mange/noen som knekker dørhåndtakene sine, men kan ikke skjønne hvordan det går til. Jeg har tatt hardt i mine håndtak, men de er gulle god de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dram1983 Skrevet November 29, 2010 Forfatter Share Skrevet November 29, 2010 Er utvendig.. Ganske tynt den biten som går fra der du holder og inn i døra.. Fikk tak i en grå, og fikk denne lakkert når siden ble lakkert for noen uker siden.. Jævla dritt det.. Så da er det bare å begynne å lete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 Er veldig enkelt å bytte..Ta av dørtrekket..Så er det et klips på undersiden av håndtaket som du må skyve til siden..Så er det bare å ta det rett ut og montere det nye..Går utrolig kjapt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 Trenger ikke ta av dørtrekket heller Hvis du tar ut den proppen på sida av døra, kan du bare stikke en skrutrekker inn, som du bøyer litt på selv, og dytter klipset til siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dram1983 Skrevet November 29, 2010 Forfatter Share Skrevet November 29, 2010 Takker Prøve å finne en i riktig farge først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 Trenger ikke ta av dørtrekket heller Hvis du tar ut den proppen på sida av døra, kan du bare stikke en skrutrekker inn, som du bøyer litt på selv, og dytter klipset til siden. Prøvde det jeg å,,men vanskelig å se/komme til der.Ble bare så man bruker dobbel så lang tid. Går kjapt å ta av dørtrekket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ww2 Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 Kjappere og ta av dørtrekket tar 2min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå