sv90 Skrevet Januar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2011 utrolig flott bil, er på utkikk etter e36 coupe så kanskje eg skulle hatt meg en tur å sett på din. fungerer takluken som den skal? Og det ang å spinne på begge hjulene på snø er vel ikke unormalt for biler uten sperr å gjøre heller mtp minimal motstand. det er det bare og gjøre.. takluken funker 100% det er ikke vanlig at de spinner på begge. spinner som regel altid kun på høyre bak pga det er minst vekt på den siden. ingen av de bilene jeg har hatt har spint på begge slik som denne gjør.. e46'en min spinner på h.b over alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 5, 2011 Share Skrevet Januar 5, 2011 Har den diffbrems er det i såfall ettermontert. Den hadde det ikke orginalt, og ikke så lenge den var i mitt eie heller. Har den det er det jo knall.. har den ikke er det ikke så krise som på sterkere bmw-er akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2011 ved rask handel kan jeg kjøpe noen sommer felger som kan følge med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2011 ingen som vill ha en utrolig grom is ? jeg kan handle sommer felger om noen vil ha det med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2011 opp.. bimmers tilbud! den som er rask kan få med en hel dele motor og 17 eller 18'' sommer felger ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2011 noen bilder av bilen under.. beklager at de er feil vei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 hopp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Fin bil, kan være jeg er interessert. Hvor langt har den gått per dags dato? Og hva er prisen nå inkl. sommerhjul og EU-godkjenning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 den er akuratt rundet 203. prisen ink alt er 55.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2011 får bumpe denne litt da det hadde vært kjekt og fått solgt den sånn at jeg kan bruke litt penger på e46'en min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2011 nedsatt pris! her er det mye bil for pengene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2011 fortsatt tils. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinfeldt Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 Hvor langt nedi pris er du villig til å gå med rask handel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2011 bare komme med et bud det.. kan selges uten felger osv.. gi meg et seriøst bud på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2011 Opp! Bud er velkommen og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå