316 Skrevet November 29, 2010 Skrevet November 29, 2010 Mitt forsikringsselskap forsikrer ikke veteranbiler. Jeg vet at Gjensidige ikke forsikrer veteranbiler uten at du har andre forsikringer der, finnes det selskaper som gjør det?
Mikael-B Skrevet November 29, 2010 Skrevet November 29, 2010 Hvis du bundet til en klubb skal den ha forsikring som kan tilbys til sine medlemmer. Mercedesklubben har en spesiell forsikring til sine medlemmer, samme gjelder Volvo klubben. (Har selv W114 Mercedes Coupe veteran) Tror det er TrygVesta min står på, hvis ikke jeg tar feil.
316 Skrevet November 29, 2010 Forfatter Skrevet November 29, 2010 Gjennom hvilket selskap da? Jeg er medlem av BMWCCN, har de noe lignende?
Mikael-B Skrevet November 29, 2010 Skrevet November 29, 2010 Redigerte posten min rett isted; Mener den er forsikret i TrygVesta Den har dog ikke LMK eller noe slikt, men skal ha dette til neste år, sammen med min fars veteranbil og. BMW har vel Unison, men usikker hvordan denne fungerer.
Olav_64 Skrevet November 29, 2010 Skrevet November 29, 2010 Du kan registrere deg i en kjøretøyklubb som er registrert i LMK. På veteranmotorsykler kan man for eksempel være medlem i NVMC, og få LMK forsikring hos Tennant. De fikk avtalen etter at IF hadde hatt den i mange år. Men IF tilbyr fortsatt samme gunstige vilkår til eksisterende kunder, dvs full kasko inntil rundt 150k kr dekning, ansvar og redning HELT HJEM I GARASJEN (ikke til nærmeste verksted) for under 400 kr pr år. Kjøretøyet må ha LMK-godkjenning dvs inspiseres og godkjennes av en sakkyndig. I korte trekk originalstand. For mer info se her:http://www.nvmc.no/default_m_hside.asp?uid=82&rightMenuUid=82
Hauso Skrevet November 29, 2010 Skrevet November 29, 2010 Trygg vesta, eller Tryg som de heter nu, forsikrer veteraner, uten at du har noen annen forsikring der. Er 20 år, null bonus, og betaler 713 kr for min 72, Bmw 2002;)
N.E.W. Skrevet November 30, 2010 Skrevet November 30, 2010 Kompis av meg har en 1971 Range Rover som eneste kjøretøy, han har veteranforsikring i Enter
StianA Skrevet November 30, 2010 Skrevet November 30, 2010 jeg har hatt forsikring i If tidligere da jeg har eid veteraner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå