Gå til innhold

1998 728i ALPINA switch-tronic (F1 gir)

Sjøbuse
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja. la den ut her i november 2010 bare for og se om det var noe innteresse for bilen. var ikke helt sikker på om jeg skulle selge den da. men nå har jeg bestemt meg for at den skal selges.

neste bil blir ikke BMW nei. skal prøve noe nytt nå. så blir det nok E38 igjen om noen år. men da skal jeg ha en 740 facelift. fårhåpentligvis en IL

muligens en L7 eller alpina B12 6,0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

kjøpte lyktene av en bruker her på bimmers. husker ikke hva jeg ga nå. men de var ikke gratis for og si det sånn. svarte blinklys fikk jeg hos GS. fremskjerm hos koed. og listene under lyktene hos koed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare hyggelig. Om du skal ha halogen facelift lykter er det bare 6 tusen for en lykt. Skal du ha xenon er det ca 12 500 for en lykt. Du finner kanskje noe billigere på Ebay eller www.bildelsbasen.se

Svak for denne bilen selv. Kjørte den ut av garasjen her om dagen og filmet giret og litt utvendig. Og det fikk meg til å revurdere salget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset.. Jeg må ha Xenon på bilen, det er det orginalt så det blir rett og slett trist og nedgradere synes jeg.. Må nok bare ha øynene oppe for brukt eller krysse fingra for noen mill. i lotto.. :P

Som du sier selv, du startet å revurdere salget, tror du ikke hele salget har med at bilen har stått i ro en stund og du ikke har fått brukt den? Du vet det er en herlig bil og jeg tror det kan bli TUNGT for deg å gi slipp på den, du har lagt igjen noen tusen kroner og ikke minst en haug med timer.. :-) Ikke selg! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vurderte og selge en stund før den ble parkert da. er på jakt etter en ny bil se. må ha litt større bil :P vet jeg har lagt i masse timer og ca 100 000.- etter kjøp. men sånn får man aldrig igjen ved salg uansett.

ja har du xenon fra før så blir det dumt med halogen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...