Stoppie_Master Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 Steike... Skal du også selge din E38 nu Sjøbuse? Ja ja, bilene lever nu videre uansett om vi begge får solt bilene våre Og vi kan starte med nye prosjekt Nytt BMW prosjekt du også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2011 ja. la den ut her i november 2010 bare for og se om det var noe innteresse for bilen. var ikke helt sikker på om jeg skulle selge den da. men nå har jeg bestemt meg for at den skal selges. neste bil blir ikke BMW nei. skal prøve noe nytt nå. så blir det nok E38 igjen om noen år. men da skal jeg ha en 740 facelift. fårhåpentligvis en IL muligens en L7 eller alpina B12 6,0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 Ja blir en E38 facelift på meg også neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2011 giret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Leit denna bilen også skal selges.. Får håpe du får det du ønsker for den og at du kjøper deg en ny E38 snart igjen! Får jeg spørre om hvor du kjøpte facelift lyktene henn og til hvilken pris? Er jo voldtekt av priser hos GS og BMW.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 kjøpte lyktene av en bruker her på bimmers. husker ikke hva jeg ga nå. men de var ikke gratis for og si det sånn. svarte blinklys fikk jeg hos GS. fremskjerm hos koed. og listene under lyktene hos koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Takk for svar Sjøbuse, lykke til med salget.. Du vet jeg er svak for denne bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 bare hyggelig. Om du skal ha halogen facelift lykter er det bare 6 tusen for en lykt. Skal du ha xenon er det ca 12 500 for en lykt. Du finner kanskje noe billigere på Ebay eller www.bildelsbasen.se Svak for denne bilen selv. Kjørte den ut av garasjen her om dagen og filmet giret og litt utvendig. Og det fikk meg til å revurdere salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Takk for tipset.. Jeg må ha Xenon på bilen, det er det orginalt så det blir rett og slett trist og nedgradere synes jeg.. Må nok bare ha øynene oppe for brukt eller krysse fingra for noen mill. i lotto.. Som du sier selv, du startet å revurdere salget, tror du ikke hele salget har med at bilen har stått i ro en stund og du ikke har fått brukt den? Du vet det er en herlig bil og jeg tror det kan bli TUNGT for deg å gi slipp på den, du har lagt igjen noen tusen kroner og ikke minst en haug med timer.. Ikke selg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2011 vurderte og selge en stund før den ble parkert da. er på jakt etter en ny bil se. må ha litt større bil vet jeg har lagt i masse timer og ca 100 000.- etter kjøp. men sånn får man aldrig igjen ved salg uansett. ja har du xenon fra før så blir det dumt med halogen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 I see, i see.. Kan du ikke bare kjøpe deg en kasse bil ved siden av da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2011 skal ikke ha no kassebil. hehe. bilen jeg ser etter koster litt den også. så blir dyrt med begge bilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Får jeg spørre hva du sikter etter? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Sjøbuse er bortreist om dagen, så han er nok ikke innom bimmers før til helga. Han skal ha seg chervolet pick up. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 bor på gressvik og møter stadig på bilen din ! "sikle" den er utrolig fet ! lurer på en slik en , har et spørsmål , bruker den mye bensin ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg