olemann95 Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Skrevet Desember 8, 2010 jeg lurer på om det er dyrt og vanskelig å bytte lufftmengde måleren?
babjorn Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Ca 5000kr for ny fra GS Bildeler,så beste er å finne en brukt..Bytte er rimelig enkel jobb.
olemann95 Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Skrevet Desember 8, 2010 takk er slangen fra luft mengdemåleren til motoren dyr da? har nesten ikke peiling hvor dere kjøper deler og sånt;) legger ved noen bilder jeg noe av det som er feil og litt sånt åsså lurer jeg på om den kabelen til cd-spilleren på det nederste bilde er dyr eller om jeg kan kjøpe den som de har på biltema ?
babjorn Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 BMW deler. www.gsbildeler.no www.koed.no www.schmiedmann.no
olemann95 Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Skrevet Desember 8, 2010 her har jeg lyktene mine som jeg har tenkt til å bytte men hvet ikke helt hvordan lykter jeg skal ha;) her er motoren skal ikke gjøre noe med den tror jeg her er den verste rusten på hele bilen så jeg tror jeg skal bytte skjerm noen som hvet om jeg kan kjøpe kabelen som de har på biltema? her er sommerfelgene
olemann95 Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Skrevet Desember 9, 2010 noen som hvet hvordan man finner navnet på motoren?
olemann95 Skrevet Desember 30, 2010 Forfatter Skrevet Desember 30, 2010 lurer på om det er noen som tilfeldigvis har overgang som går fra det ene bilde og inn på cd-spelleren i bmwen ! =? byner og bli ganske lei at det ikke er no lyd når jeg driver i bilen angående den slangen mellon luft mengdemåleren så ere ganske lett det jeg har gjort jeg brukte bare litt "gaffateip" og teipa den ;D
LK Skrevet Desember 30, 2010 Skrevet Desember 30, 2010 Motoren er vel en M43B16. Slangen til LMM sprakk på den jeg hadde også tettet det med vulkteip,ble helt tett.
olemann95 Skrevet Desember 30, 2010 Forfatter Skrevet Desember 30, 2010 hmmm ja vi får se bilen har ikke gått så mye etter at jeg teipa den men håper at den er tett jeg lurer på hvor jeg kan få kjøpt en billig framskjerm av uten rust og bulker ? :=)
dyrlege Skrevet Desember 30, 2010 Skrevet Desember 30, 2010 Jeg tror du vil ha stor glede av en liten naf-test og selv være med på gjennomgangen. Ser ut som om det er endel å gjøre på bilen, og da er det vel bra med litt veiledning!
håkon_w Skrevet Desember 30, 2010 Skrevet Desember 30, 2010 Pleier å løsne boltene litt,og så kjøre litt slalom og bremse\gasse jeg.Da løsner det,har ikke ødelagt noe heller. da løsner de tvert. husk å bare løsne, ikke skru av.. påfør kobberfett mot annleggsflaten, så har du det lettere neste gang Kabelen du vil ha på spilleren kan du kjøpe på tema ja, du må selvsagt klippe og skjøte på ledningene.
olemann95 Skrevet Januar 1, 2011 Forfatter Skrevet Januar 1, 2011 noen som har deler til bmwen liggende til salgs ?
LK Skrevet Januar 2, 2011 Skrevet Januar 2, 2011 Ligger jo massevis av e36 deler på deler til salgs tråden her på forumet
olemann95 Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Skrevet Januar 16, 2011 da går bimmen som ei klokke hadde ikke vært for det tenningslåsen. noen tips?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå