Gå til innhold

Noen som veit om jeg kan redde denne bakfangern?

burnout18
 Share

Anbefalte innlegg

Få tak i en del og sveis i vei, tror det blir vansklig uten. Mulig du kunne klart det med en epoxy Evt glassfiber og slipt til rillene og spaklet det pent. men beste og få en del og sveise. PP evt abs plast sveise pinner må du ha (plast typen står på fanger) og sefølgelig varmepistol.

Lykke til

Ps: er det en spoiler som har sitter på kofferten? Mye sveising her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glassfiber og sparkel er altfor stivt, og har for dårlig heft mot plastikk til at det kan brukes. Som en hobby løsning vil det kanskje fungere, men det vil aldri bli like sterkt som hvis du sveiser inn plast.

Sparkel er heller ikke ment for annet bruk enn å fylle igjen sår/ugjevnheter etc. Sparkel skal heller aldri bære noe.

Winchester; du sparkler vel ikke igjen rusthullene på bilen din heller gjør du? B-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordla meg litt feil, mente å lage en støpeform slik at du kan støpe rillene med glassfiber. Bakfangeren får ikke store nok påkjenninger til at den knekker opp av at bilen krenger heller, såvidt jeg er bekjent. Om man får godt nok heft med glassfiber på plastikken er jeg ikke sikker på, men det finner man vel alltids en løsning på om det er problemet? :-k

Haha, så klart sparkler jeg igjen rusthullene mine! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det knekker nok ikke opp igjen bare ved krening etc, men glassfiber er desverre ikke en fullgod reperasjon, sett at noe skulle komme borti fangeren, og det skulle sprekke.. Da er det kjipt at man på det tidspunktet må fikse fangeren, og få ny lakkering etc- fordi man ikke tok problemet med roten første gangen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...