AndersT Skrevet November 30, 2010 Share Skrevet November 30, 2010 Hei! Skal ha noen nye høytalere i bilen, og er veldig i tvil over hva jeg skal velge. Er 10000 forklaringer på hva man må ha i denne bilen, så tenkte høre om noen av dere hadde peiling. Først av alt, hva trenger jeg? Hvor kjøper jeg det? Størrelse? Kikker på feks settet øverst på denne siden, X--ION elns, http://www.mamut.net/controls/shop/shop ... 80&gid=375 Og da ser det ut som de diskantene der er sånne man monterer/limer på dash'en.. er dem ikke til og sette i døra bak "gitteret"?? Jeg er litt noob men skal nok bra å skru bare jeg vet jeg bestiller riktig her.. Tross alt elektriker bilde dør og, noen som veit om feks settet jeg linket til gir noe forbedring..? Også kommer det vist noe bak også, er dette da helt identisk med forran? :S hattehylla/armlenet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet November 30, 2010 Share Skrevet November 30, 2010 Sett inn heller en Blaupunkt PNP THA475 først. Er forsterkeren som er dårligst i E46. Høytalerne er relativt ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersT Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2010 Okei, hvis jeg begynner med og kjøpe den - så kan jeg sette i nye høytalere etterhvert altså? Hvis du anbefaler det så tror jeg at jeg gjør det Takker for svar! svært sjeldent man får svar på noe her inne, hvis man er "ny" Denne forsterkern: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... 436&vn=736 Dette kit'et for og få den tilkoblet http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736 Er det relativt plug&play? Og forsterkern kan man døtte inn bak spillern? ) Takker igjen for svar . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 Du må ha enten 2,5 eller 5M kabel sett sammen med PnP kabel til BMW. Jeg kjøpte 5meter, trakk kabel bak så fortsterker ligger i bagasjen. Er trangt foran. Og ja er PlugNplay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersT Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2010 okei hvilken kabel da? Finner ikke noe på bilr.s. (link?)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 Se nederst på siden der du linket til forsterker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 Jeg har også fått anbefalt å kjøpe den forsterkeren, og har lest at det gir gode resultater... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersT Skrevet Desember 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2010 Har fått et oppsett fra en forhandler nå Focal 130VR dobbelt sett med rammer så d passer (forran og bak). Helix forsterker, feredig programert for E46 Cope (lydbilde). - " - 2x8 bass, plug&play. Alt av kabler inkl, plug&play på orginal cd spiller. Monteringshjelp på verkstedet dems. pris: 9999,- maks rabatt Hva tror dere? Løp & kjøp?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersT Skrevet Desember 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2010 Som de selv sa, ikke noe rått anlegg men funker ganske bra i forhold til det orginale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå