Meljao Skrevet November 30, 2010 Share Skrevet November 30, 2010 Da har jeg handlet bil, 530d. Så jeg lurer på om jeg får kjøpt påbyggingssett på frontfanger? var det jeg tenkte, bilen er jo helt grei ellers. Kjøp nye lykter fram å bak & felger så blir vell bilen fin:) noen tips om diverse små ting som kan gjøres ? Flere bilder kommer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet November 30, 2010 Share Skrevet November 30, 2010 Bildeeeer? Går an å kjøpe Aerodynamic front som man tar på den originale leppa Det hadde eg på min e39 (se i signaturen min) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 30, 2010 Share Skrevet November 30, 2010 Aerodynamikk leppa til frontfangern for du for ca 1500.- ferdig levert hos deg hvis du bestiller den fra Schmiedmann i Danmark. jeg hadde den på min gamle E39, og jeg syns den kledde bilen godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet November 30, 2010 Share Skrevet November 30, 2010 Bilde? Jeg ville gått for en alpinaleppe, disse går vel på orginal fanger(?), ser utrolig flott ut på e39 Er to stk. nederst på denne siden http://www.schmiedmann.no/5_serie/E39/u ... htm#paging Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 senk, hvis det ikke er gjort da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 Tips: M-pakke & US lykter:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meljao Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2010 takk for tips, blir vell kjøpt noe før jul. ha noe å kose seg med i julestriden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meljao Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2010 530d manuel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå