eric Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2011 ... ser ut som jag har blitt lurte på Ebay.de. Sendte avgårde deler inkl ratt for alcantara omtrekk og verken hørt eller sett noe til delene siden februar Trenger derfor sårt skinn håndbrekk mansjett inkl håndtaket samt girkule med mansjett for å få brukt bilen i sommer. Gi lyd fra dere om du skulle vite om noen som har slikt liggende for salg. Må være sort skinn og strøkent... takk takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Brukte du paypal er det gode muligheter for å få pengene tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eric Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2011 Delene ble sendt ned for så å bli betalt når ferdig- kontaktet vedk. via ebay.de. "slik var det han gjorde det, ble det sagt". Ebay.de har ikke svart ennå ;-( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eric Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2011 Endelig svar fra leverandøren... delene har ankommet landet og blitt montert. Vesentlig bedre enn orginal delene synes i alle fall jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eric Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2011 ... oxo venter ett sett BBS LM 8,5X18 og 9,5X18 i kjeller`n. Skal vise vogna i morgen, så org 17" henger på inntil da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 Drømmebil! Herregud, den var helrå både på utsiden og innsiden! Gjorde seg med alcantara detaljer Syns orginalfelgene er finere enn LM jeg.. Fin farge på felgene og, sjelden farge eller omlakkert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eric Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2011 Felgene er faktisk org lakkert og ikke ei ripe i dem. Er faktisk litt usikker på om org felgene beholdes på jeg oxo... men får prøve LM på noe senere i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 Om du ikke skal ha de kan jeg være intr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eric Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2011 BBS LM er på og org felgene vasket, polert og lagt innerst i "safe`n" beklager selges ikke med det første. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 Endelig svar fra leverandøren... delene har ankommet landet og blitt montert. Vesentlig bedre enn orginal delene synes i alle fall jeg. Det der ble bar dritt lekkert,bra jobba Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 BBS LM er på og org felgene vasket, polert og lagt innerst i "safe`n" beklager selges ikke med det første. hehe! skjønner veldig godt at du ikke selger de, ripefrie m3 felger er sjelden kost. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eric Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2011 BBS LM på ...ser på høyde at annet understell er nødvendig- bestilling ligger inne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mr.X Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 Dette var virkelig en perlé! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 kjekk farge så ikkje ihjæl råna ud heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eric Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2012 Dette var virkelig en perlé! Mr. X... Skal ikke se bort i fra at det blir ennå bedre etter en handel fra skattekammeret ditt igår Glemte forresten å spørre deg hvilke foringer du kommer til å gå for på touringen? Får ikke bestemt meg helt vedr dette- ingen erfaring fra tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå