_Atle_ Skrevet Juni 1, 2011 Skrevet Juni 1, 2011 Ja, her var d jo mye tilbake meldinger Men jeg kan hvertfall melde om at d nå er kjøpt inn s38 motor og gir, pluss en ny e30 som dette skal spys nedi i, i en vill fart så jeg får kjørt i sommer! Sku egentlig vært på treff 7.mai men d rekker jeg ikke gitt! Jeg har fått med anna topp pakning og turbo grenrør, som har vært tilpassa i en e30 før, så dette blir absolutt montert til vinteren igjen Planen er selfølgelig sprut, turbo osv osv..! Hefti shit, dette blir bra azz..! Hvor fort skal den bilen gå og hvor mange hester skal den ha? BILDER?
Dorris Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Skrevet Juni 1, 2011 Ja, her var d jo mye tilbake meldinger Men jeg kan hvertfall melde om at d nå er kjøpt inn s38 motor og gir, pluss en ny e30 som dette skal spys nedi i, i en vill fart så jeg får kjørt i sommer! Sku egentlig vært på treff 7.mai men d rekker jeg ikke gitt! Jeg har fått med anna topp pakning og turbo grenrør, som har vært tilpassa i en e30 før, så dette blir absolutt montert til vinteren igjen Planen er selfølgelig sprut, turbo osv osv..! Hefti shit, dette blir bra azz..! Hvor fort skal den bilen gå og hvor mange hester skal den ha? BILDER? Du ikke kan forstå?? Skal gå fortere enn moppeden din vaffal Skal få bilder! Inni huet ditt når jeg rygger forbi deg azz! Serr lissom!
Jørgen-Fastbmw Skrevet Juni 1, 2011 Skrevet Juni 1, 2011 Sjå til å få lagt ut llitt bilder av prosjektet då
Dorris Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Skrevet Juni 8, 2011 Ja, skal prøve å ta litt bilder i kveld jeg
|Ole| Skrevet Januar 29, 2012 Skrevet Januar 29, 2012 Se der ja, d såg ut til å være andre saker! Såg faktisk ut til å være en patent som holder også detta Hvor kommer detta fra?? Eg har 9 sånne vippe armer liggende, eg knekte 2 av dei og eine var skada. Dei går BILLIG... Skal sjå over dei idag om dei er i bra stand og att det ikkje er skade på dei...
Dorris Skrevet Januar 29, 2012 Forfatter Skrevet Januar 29, 2012 Hehe, det blei nå pustehjelp om ikke anna:P feil motor men;) Takk for det ole, meen jeg har solgt alt som har med M20 å gjøre nå
|Ole| Skrevet Januar 29, 2012 Skrevet Januar 29, 2012 Hehe, det blei nå pustehjelp om ikke anna:P feil motor men;) Takk for det ole, meen jeg har solgt alt som har med M20 å gjøre nå Hehe, ok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå