DjaxxesE34 Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 Hei Fikk nylig problem med E34en min. Hver gang bilen står mer enn 2 timer så er det nesten ikke nåkk strøm til å starte den. Jeg målte batteriet og fant ut at den trekker strøm, hørrer også at det klikker i releene bak under sete. Har også et problem at jeg må av med lysa før jeg får slukka tenneninga:/, Noen som har peil på hva det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vannslangen Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 Det luraste du kan begynne med er å måle om det er dynamoen..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fekzen Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 Enklast är att lossa varje säkring, en i taget och så mäter du ström (ampere) med en multimeter mellan säkringens två pinnar. Då ser du vilken funktion det är som läcker ström. Det är det absolut enklaste sättet att hitta det på tycker jag. Mvh// A.Fekzen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vannslangen Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 Ville nå først å fremst sjekket dynamoen. 95% kjangs for at den er strømtyven. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DjaxxesE34 Skrevet Desember 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2010 Tusen takk for hjelpelige svar! mvh Vlad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vannslangen Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Fant du ut av det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Ville nå først å fremst sjekket dynamoen. 95% kjangs for at den er strømtyven. Hvorfor skal utladingen mest sansynelig skje via dynamo ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Nei den skjønte ikke jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå