Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg stusset også litt på om det der var diagnose kontakten du sendte meg siden det var pac man på den.

er alle farge på farge :) ? å di som er til overs skal bare ligge ? er ingen ting utenom dette ?

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

se på diagrammet hvilke ledinger som ikke går til noe! Se på digrammet for og finne ut om det er farge mot farge. Hvor er det du sier diagnose kontakt?

Skrevet

naitsirk sendte meg 2sider med noe som kunne minne om disse motorkoblingene, men jeg tror heller disse er diagnose kontakt da det er pacman på disse å ikke på motorkontaktene jeg har i min bil.

jeg er ikke helt grønn på bil altså, kan det jeg trenger å vite. å jeg vil nå gjerne lære meg ordntlig om dette ledningsnettet. men virker som fler er ute etter å hakke på meg istedenfor å bare hjelpe å lage et greit samfunn. jeg har overhode ingen problem med å se farger, men vil ikke koble sammen feil ledninger å kortslutte hjernen eller hva som skjer. vet disse er veldig følsomme. derfor jeg spør litt for å forsikre meg. har ikke råd til ny hjerne med det første

Skrevet

Nei, men da følger du bare diagrammet.. Så løser det seg. Er du usikker kan du gå løs med et multimeter.

Ikke helt grønn, men virker som du har tatt deg litt vann over hodet akkurat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...