JuicyPen Skrevet Desember 2, 2010 Skrevet Desember 2, 2010 Noen som har prøvd å få til dette? Har byttet ut pæra til ringene med sånne superwhite pærer,(ble nydelig) og da syns jeg ikke det passer med gule spredere, siden jeg liker å kjøre med de på Hehe.. MEN det som er problemet mitt, er at det finnes så og si ingen kit som passer til den bilen min! Må tydeligvis ha et spesielt canbus system med riktig type motstand og hele pakka! Ganske sær bil med andre ord.. Prøvd flere forskjellige kit, uten hell! Så lurer på om noen har noe tips som kan hjelpe meg på vei? MVH Christoffer Gagnum
CrZyWiz Skrevet Desember 2, 2010 Skrevet Desember 2, 2010 Sær bil? Dette er ikke en harry gammel E36. Can-bus er noe de fleste nyere biler har. Kjøp heller led-pærer med riktig farge, så slipper du å blende alle du møter også.
JuicyPen Skrevet Desember 2, 2010 Forfatter Skrevet Desember 2, 2010 Hehe.. Mente at det var bare utrolig vanskelig å få det til. Alle andre jeg prater med sier at det bare er å sette inn xenon, men det er ikke så enkelt gitt.. Ja ser den med blendinga, men har ikke funnet noen ledpærer som passer.. Mener du jeg skal bytte ut hele systemet da? Liksom ikke bruke sånn HB4 pære som er der fra før av? Eller finnes det HB4 i LED?
DJ RS2 Matrix Skrevet Desember 2, 2010 Skrevet Desember 2, 2010 skaff deg wirefix ledningsett, da skal ikkje canbusen lage noe problem
JuicyPen Skrevet Desember 2, 2010 Forfatter Skrevet Desember 2, 2010 Har prøvd noe sånn som skal slette feilmeldingen som kommer opp, men det fungerte ikke.. Hvor får man tak i sånt sett da?
DJ RS2 Matrix Skrevet Desember 2, 2010 Skrevet Desember 2, 2010 dioder, megalys, dybvik-trading, vvme skal ha noe sånt på sidene deiras
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå