Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har hatt problemer med ABS følerne og fått opp en masse feilmeldinger på e60? Når jeg skrur av tenningen og venter litt og starter igjen er de borte.

Skrevet

Synes BMW generelt har en del feilmeldiger som kommer og går, spesielt om vinteren ved kaldere grader enn -10. Men er greit å få bilen på verksted og ta ein sjekk :) Har ikke problemer på min e60 med ABS feilmelding.

Skrevet
Er det noen som har hatt problemer med ABS følerne og fått opp en masse feilmeldinger på e60? Når jeg skrur av tenningen og venter litt og starter igjen er de borte.

Det jeg har hørt er at det sannsynligvis ligger feil i minnet som kan komme av at det kan vert ABS feil på bilen før i tiden, som vi ikke ser, en diagnose hjelper. Gjorde det på min:)

Skrevet

Fikk den meldingen har i høst etter snøen kom og vi gikk til gjennomslagsføre (fuktig og salt). Da gikk det ikke vekk med å stoppe, men etter jeg kjørte en tur og stoppet, når jeg da startet bilen virket abs og antiskrenssys.

Virker som om det kom fukt i en kontakt, eller kondens på en sensor. Har ikke hatt det problemet etterpå opp imot -20 i lang tid.

Så jeg tror det kan være kondens/fukt i kontakt og/eller sensor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...