Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et ubrukt, ukodet instrumentpanel (kombiinstrument) liggende til E39 530d. Passer muligens også andre dieselmodeller.

SOLGT

Skrevet

I såfall er det med stor computer. Har forresten aldri sett den med liten computer og jeg har kjørt endel forskjellige E39 og E36.

Skrevet

Har sett at det ikke er så mange biler uten den store bordcomputeren.

Skjønner liksom ikke hvorfor man skal spare disse få 1000 lappene, når man skal kjøpe seg en dyr 5`er.

Kan skjønne det på en billig 520, men ikke på en 530DAT i mitt tilfelle :)

Er interisert, men må bare finne finansene til det i disse juletider.

Skrevet

Hei

Forstår det slik at dette ikke passer Dat en min da jeg har ikke slik dør indikator på min 530dat 99??

P

Skrevet

Det blir vel motsatt. Den med dørindikatoren og alle varslingslampene er den lille computeren. Dette instrumentpanelet har stor computer som gir feilemeldinger i tekst og en meny man kan bla i, som i de aller fleste E39.

Skrevet

oki

DVs som på min bil som man enten bruker knappen til venstre på instrumentpanelet eller at man trykker inn knapp på langlysspaken.

Det som sier fra om åpen bakdør, manglende spylerveske og viser antall km bilen har kjørt osv?

Jeg har tidvis pixelfeil i mitt kombiinstrument.

P

Skrevet

Nei har det fremdeles. Fikk det med på kjøpet med den forrige bilen min. Lang historie... Ligger fremdeles i original innpakning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...