SteffenM2 Skrevet Desember 3, 2010 Skrevet Desember 3, 2010 Heisann! Jeg har 5 ledige plasser til ett sladde treff jeg arrangerer på Gardermoen Raceway den 11. Desember. De første 5 som sier de helt sikkert kan komme, og har mulighet til og forhåndsbetale sender meg en mail på steffen.guldager@lantmannen.com! Forhåndsbetalings info blir sendt på mail tilbake, samt litt info ang. treffet. Vi setter "herje/vinterbiler" i fokus, men har du en bil du er glad i, ikke vær redd for og bruk denne. Vi lager heat hvor man skal være spesielt oppmerksom, og ta godt med hensyn. Prisen er 250kr per bil ! Det vil KUN være 5 biler til som får lov til og komme. Det betyr at tar du med en bekjent med bil, vil han/henne bli bortvist fra området. Selvfølgelig, vil det være mulig for flere og komme og se på, men må da parkere utenfor portene, og gå inn. Som sagt, første 5 som sender meg mail får være med. Påmelding er binende! Kommer det noe i veien, og du ikke får kommet, gir vi ikke refusjon på betaling.
ZhilleN Skrevet Desember 3, 2010 Skrevet Desember 3, 2010 Hvor mange kommer dit til sammen? Kanskje jeg kunne meldt meg på med e30'en
Werther Skrevet Desember 4, 2010 Skrevet Desember 4, 2010 Jeg tar nok en tur og titter litt. Har dessverre ingen billigbil jeg kan mishandle nå...
AndreasL Skrevet Desember 12, 2010 Skrevet Desember 12, 2010 Håper det blir flere sladdetreff utover vinter'n! Veit om mange fra skarnes som hadde hatt lyst til å reist på Gardermoen å sladda litt:D Vi visste ikke noe om treffet i går, ellers hadde vi kommi!!
ZhilleN Skrevet Desember 12, 2010 Skrevet Desember 12, 2010 Skal leie banen snart, når det kommer litt mere snø, har jo e30 med 325i motor som kommer til og funke bra utpå den bana der
AndreasL Skrevet Desember 13, 2010 Skrevet Desember 13, 2010 Det er bra! Gleder meg til å få hærjet litt der igjen:D
Chris_ Skrevet Desember 13, 2010 Skrevet Desember 13, 2010 Morsom dag på Gardermoen! Håper noen tok noen bilder Mye hyggelige folk, og spennende biler og se...
Tom K Skrevet Desember 14, 2010 Skrevet Desember 14, 2010 Blir 20-25. 2 plasser igjen! Det var vel snakk om at det var 5 ledige plasser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå